PRVI MARSOVCI

U svemirskim misijama bit će seksa i vanzemaljaca

13.01.2011 u 16:52

NASA se i dan danas drži nepisanog protokola koji astronaute odvraća od upuštanja u seks u svemiru ili čak rasprava o njemu. Ta je tema obavijena šutnjom i svojevrstan je tabu agencije

Međutim, časopis Journal of Cosmology nedavno je objavio posebno izdanje o mogućoj ljudskoj misiji na Mars čije je jedno poglavlje posvećeno seksu na Crvenom planetu. U njemu dr. Rhawn Joseph iz Brain Research Laboratoryja u Kaliforniji raspravlja o svim seksualnim aspektima svemirskih misija, od društvenih uvjeta koji će poticati astronaute na seks, do mogućnosti da se na nekom drugom planetu rodi prvo dijete. Takvo bi dijete bilo prvi pravi Marsovac, barem u smislu nacionalnosti.

'Ljudi su spolna bića', rekao je za FOXNews Joseph. 'Puno razmišljaju o seksu. Na putovanju za Mars bit će mračno, ljudi će dugo biti u izolaciji i neće imati previše posla. Stoga postoji velika vjerojatnost da će biti seksa.'

Časopis procjenjuje da će takve misije trajati najmanje dvije godine – po devet mjeseci za putovanje u svakom smjeru te najmanje tri mjeseca za istraživanja na površini planeta. Joseph je uvjeren da će se za tako dugih putovanja stvarati emocionalne veze među astronautima pa ne bi bilo pametno očekivati da neće djelovati u skladu s njima.

Budući da još nitko nije priznao da je iskušao slasti spolnosti u bestežinskom stanju – iako postoje neke glasine o neslužbenim eksperimentima bračnog para Marka C. Leeja i Jan Davis – Joseph je svoja istraživanja temeljio na nekim zemaljskim iskustvima u sličnim uvjetima.

'Antarktika je slična svemiru – izuzetno je hladno i puno vremena provodite u zatvorenom. Zato NASA i mnoge druge organizacije vjeruju da je Antarktika odlična analogija onome što će se zbivati na Marsu. Kada ljudi odlaze živjeti u tim negostoljubivim uvjetima, žene zatrudne. To je sastavni dio normalnog ponašanja', ističe Joseph.

Journal of Cosmology razlaže i mogućnost da astronauti u takvim misijama začnu djecu – kakve bi efekte na mjesečnicu i plodnost moglo imati bestežinsko stanje – a govori i o značaju rađanja prve djece na Marsu.

'Na Marsu će osvjetljenje biti drugačije, gravitacija će biti drugačija, kao i atmosfera. Stoga će se djeca koja će tamo rasti prilagoditi novom okolišu. Nakon nekoliko generacija imat ćemo nove vrste ljudi', uvjeren je Joseph.