SCIENCE CRIME INVESTIGATION

Ruđerovci snimili filmsku parodiju CSI-ja

13.01.2011 u 12:25

Znanstvenici s instituta Ruđer Bošković snimili su zabavan film u stilu kriminalističkih CSI serija koji parodira holivudske klišeje, a istovremeno na simpatičan način predstavlja duh znanstvenog rada

Trailer filma 'SCI CSI' koji je autorica dr. sc. Deša Jelavić Malenica snimila zajedno s kolegama i kolegicama s Odsjeka za eksperimentalnu fiziku, već je objavljen na Youtubeu.

U maloj parodiji na CSI serijale kakvima su zatrpani naši televizijski kanali, glavnu ulogu obnaša klasični istražiteljski muško-ženski par koji utjelovljuje duh timskog rada i suradnje bez obzira na spolove, a trailer završava upozorenjem s ubrzanim čitanjem teksta nalik na one kakvi obično slijede nakon reklama za lijekove: 'Prije gledanja pažljivo pročitajte scenarij. Za obavijesti o indikacijama, mjerama opreza i nuspojavama upitajte svog predstojnika ili ravnateljicu.'

Premijera cijelog polusatnog uratka održat će se u petak u tri termina – u 14, 15 i 16 sati na Institutu Ruđer Bošković, jer autori nisu mogli procijeniti koliko će biti zanimanje javnosti.

Slične znanstveno-promotivne materijale objavili su i neki drugi instituti poput CERN-a. Jedan od poznatijih među njima je Large Hadron Rap.