Tehnologija DOKAŽITE DA STE JU ZASLUŽILI!

Zlatna nagrada Web::Strategije za Web marketing kampanju 2010.

  • Autor: tportal.hr
  • 4.10.2010 11:33:41
  • 4.10.2010 11:18:12

Još je jedno ljeto prošlo i stigla nam je još jedna dodjela Zlatne nagrade Web::Strategije. Zasigurno je u 2010. godini puno truda uloženo u marketing, a i puno kreativnosti u marketinške kampanje. Donesene su mnoge bitne odluke, ostvareni mnogi kontakti s partnerima i kupcima, a i kriza nam je svima malo pomrsila račune te donijela poneke promjene. No odahnite malo, nagradite svoj trud! Prijave za nominacije za Zlatnu nagradu Web::Strategije su u tijeku! Ukupno tri nagrade žiri će dodijeliti najbolje ocijenjenim radovima u kategoriji Web marketing kampanja 2010.

Dokažite svima da koristite nove i inovativne načine oglašavanja, da znate da je interakcija s potrošačima bitna! Prijavite kampanju koja uključuje internet, e-mail, mobilno oglašavanje, ili je pak kontekstualna (SEM, PPC,…), društveno marketinška, banner ili SEO. Mislite da zaslužujete Zlatnu nagradu? Dokažite!

Ako se želite dokazati, prijave za Zlatnu nagradu Web::Strategije otvorene su do 20. listopada 2010. u 12 sati, a imena pobjednika organizatori će čuvati u tajnosti do samoga dana konferencije kada će biti javno proglašeni. Kako je Zlatna nagrada otvorena za cijelu regiju, prijave se primaju osim iz Hrvatske i iz Srbije, Bosne i Hercegovine te drugih regionalnih zemalja.

Prijave mogu biti i višestruke pa tako jedan prijavljivač može prijaviti čak 10 ostvarenih projekata, a također prijavu ne mora isključivo prijaviti vlasnik rada.

Osim zadovoljstva uspjeha koji dolazi uz nagradu dobitnik nagrade Web::Strategije može biti svima u regionalnoj marketinškoj industriji uzor i zvijezda vodilja, što će struka zasigurno prepoznati kao uspješnost. I kako kaže jedna nominirana sudionica za Zlatnu nagradu Web::Strategije 4: 'Dobiti nagradu za zlatnu marketinšku kampanju na internetu ne samo da je čast za dobitnika, već pomaže u komunikaciji s upravom jer daje kredibilitet našem radu u marketing odjelu.'

Što čekate? Usudite se uzeti Zlatnu nagradu Web::Strategije i prijavite radove na http://bit.ly/webmarketing2010. Ne propustite datum, prijavite se već danas jer prošli puta je u predselekciji odbijen niz prijava koje su došle prekasno!

Ukoliko i ne konkurirate za Zlatnu nagradu, pozivamo Vas na edukaciju i druženje na spomenutoj konferenciji da poslušate stručna predavanja. Ove godine tema je internetski marketing i PR, odnosno interaktivna komunikacija s potrošačima. Nikako ne jednosmjerna. Stručnjaci u tom području govorit će o web oglašavanju te će se po prvi puta okrenuti i prema web turizmu.

Jedan od dobitnika Zlatne nagrade idejni je začetnik online knjigovodstva, a u svom predavanju na konferenciji otkrit će kako je CPP napravio izvrsnu medijsku kampanju i izgubio 200 klijenata!

Prvi dan, 4. studenog 2010., održat će se predavanja, a 5. studenog 2010. održat će se radionica Drumara (u suradnji s Web::Edukacijom). Tamo će sudionici uz rad na vlastitim prijenosnim računalima naučiti kako samostalno voditi kampanju na društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter, Linkedin i blog.

Konferencija će se održati pod srebrnim pokroviteljstvom Microsofta, CPP - OnLine knjigovodstva, studia za razvoj web stranica - LogIT internet usluge, tvrtke za izradu web stranica Virtus Dizajn, zatim Visoke škole za informacijske tehnologije - VsiTe te brončanim - Avalon Premium Hosting. Web:Strategija je već uobičajeno pod zlatnim medijskim pokroviteljstvom najjačih internetskih medija - Jutarnji.hr, tportal.hr, Monitor.hr, Business.hr, zatim časopisa VIDI i Etarget kontekstualne mreže.

Organizacijski partneri konferencije su Hypo EXPO XXI centar, Timgraf Media, iDEA studio, Slobodni maseri, Smiješak.hr, OH! i Ožujsko pivo.

Prijavite se što prije jer cijena ulaznice od 800 kn + PDV vrijedi samo do 1. studenog 2010. Naučite kako primijeniti iskustva predavača i iskoristite ih za poboljšanje Vašeg poslovanja jer - ako nećete Vi - zasigurno će Vaša konkurencija. Prijavite se odmah.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još