Tehnologija NAJNIŽE CIJENE

Stiže bonbon, nova prepaid mobilna mreža

  • Autor: tportal.hr
  • 30.9.2010 16:04:48
  • 30.9.2010 14:06:49

U zagrebačkom Avenue Mallu HT je danas službeno predstavio bonbon, novu prepaid mobilnu mrežu o kojoj domaći internet bruji već nekoliko dana

Mobilna mreža bonbon namijenjena je prvenstveno mladima te korisnicima koji žive dinamičnim stilom, a osim novog predbroja - 097 - donosi i mnoge posebnosti dosad neviđene u Hrvatskoj.

Osnovna tarifa bonbona je vrlo pristupačna i jednostavna te cijene nisu uvjetovane nadoplatama. Bonbon nudi jednu cijenu prema svim mrežama, nema naknade za uspostavu poziva, ima najpovoljnije cijene razgovora, SMS-a, MMS-a i internetskog prometa u osnovnoj tarifi na tržištu te besplatan pristup Facebook stranicama.

Dodatno, bonbon korisnicima nudi i jedinstvenu opciju na tržištu gdje korisnici za samo sedam kuna dnevno dobivaju sve što im za taj dan treba od telekomunikacijskih usluga. U to je uračunato:

- 300 minuta razgovora unutar mreže
- 300 SMS poruka unutar mreže
- 300 MB internetskog prometa
- 10 minuta razgovora prema drugim mrežama
- 10 SMS poruka prema drugim mrežama
- besplatna uspostava poziva.

Aktivacija opcije vrlo je jednostavna, korisnik opciju aktivira slanjem 'hocu' na broj 097, a deaktivira slanjem 'necu' na isti broj.

Svi korisnici koji aktiviraju bonbon broj do 31. prosinca 2010. godine ulaze u promotivnu akciju u kojoj će dobivati 1000 minuta više u svakom mjesecu u kojem se nadoplate s minimalno 40 kn sve do 2020. godine. Dakle, korisnici cijelo desetljeće imaju na raspolaganju 1000 besplatnih minuta razgovora sa svim bonbon korisnicima.

Što se tiče cijene 'standardnog' bonbon paketa, ona iznosi 20 kuna, a korisnici mogu obnavljati svoj prepaid račun najmanjim bonovima na tržištu, već od 10 kuna. Takav bon bit će aktivan 10 dana, bon od 20 kuna bit će aktivan 20 dana, a isti princip vrijedi i za bonove od 40 i 80 kuna. Bon od 160 kuna bit će aktivan 360 dana.

Jedna od glavnih odlika bonbona je drugačiji i inovativan pristup korisniku, koji uključuje i originalne sitnice za svakodnevnu mobilnu komunikaciju. Komunikacija s korisnicima će se većinom odvijati putem online kanala, što znači da je tijekom 24 sata dnevno u svakom trenutku moguće dobiti korisničku podršku na webu (www.bonbon.com.hr) te putem bonbon Facebook i Twitter profila.

U ponudi bonbona će se uskoro naći i mobilni telefoni te će se bonbon korisnicima nuditi samo za njih pomno odabrani uređaji, a neće se ići na širinu ponude.

Budući da korisnici bonbona teže originalnosti te općenito svaki svoj slobodan trenutak žele kvalitetno iskoristiti, prodaja bonbona odvija se uglavnom putem webshopa uz besplatnu dostavu te na preko 2.000 prodajnih mjesta gdje potencijalni korisnici često odlaze – kafići, knjižare, sportski centri, dućani s odjećom i obućom itd.

Od prodajnih mjesta bonbona uz brojne barove i klubove izdvajamo Algoritam, Shoe be do, Tisak, iNovine, Slobodnu Dalmaciju, Konzum, Tifon, Mercator, Glas Istre te brojne druge.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još