PROMOCIJA SEXTINGA

I Microsoft izbrisao 'golotinju' iz reklame

19.04.2010 u 06:18

Bionic
Reading

Nakon promotivne stražnjice, koja je uzdrmala hrvatski vladajući vrh, sličan slučaj dogodio se u taboru Microsofta. Pod pritiskom organizacija za zaštitu potrošača, kompanija je iz svoje reklame za mobitel uklonila snimku golog muškog torza

Tijekom prošlog tjedna Microsoft je javnosti predstavio svoju najnoviju seriju mobitela namijenjenu mladima. Microsoft Kin One i Two uređaji su koji korisnicima donose jednostavan pristup društvenim mrežama i online servisima.

Promovirajući mobitele Microsoft je predstavio i reklamu koja prikazuje neke od funkcionalnosti uređaja. Ipak, pod pritiskom organizacije Consumer Reports, Microsoft je iz reklame morao izrezati određene dijelove. Pogledajte necenzuriranu verziju reklame.

Sporna reklama iz koje je Microsoft pod pritiskom morao izbrisati sporni dio

Sporan u ovoj, kako se nama čini, benignoj reklami je trenutak kada mladić s reklame pod majicom fotografira svoje tijelo te sliku šalje mobitelom svojoj djevojci. Prema navodima Consumer Reportsa, taj čin klasična je promocija tzv. sextinga, snimanja intimnih dijelova tijela te slanja fotografija drugim osobama, u ovom slučaju mobitelom, a to je definitivno neprimjeren način promocije uređaja.

Nismo uspjeli saznati rade li hrvatski državni vrh i Consumer Reports u dosluhu, no konačna namjera im je svakako zajednička.