SEDAM DANA DUBAIJA

Ne nasjedajte na nagradnu igru na Facebooku

08.01.2010 u 14:59

Bionic
Reading

Da je pažnja online prevaranata sve više usmjerena i prema našim korisnicima, dokazuje najnoviji slučaj nagradne igre na Facebooku. Ako je vjerovati napisima portala rep.hr, nagradno putovanje u Dubai je ništa drugo nego prevara

Kako navodi rep.hr, nagradno putovanje u Dubai koje je na Facebooku okupilo preko 20.000 obožavatelja iz regije po svim logičkim pokazateljima samo je prevara napravljena zbog zarade na Googleovim oglasima. Naime, grupa Besplatno putovanje u Dubai za 7 osoba osvanula je na društvenoj mreži Facebook sredinom prošlog mjeseca i u samo 15-ak dana okupila više od 20.000 obožavatelja.

Svim članovima grupe nudi se 'proživljavanje sa svojom ekipom nezaboravnih 15 dana ljeta u Dubaiju'. Sve što je potrebno učiniti je ostaviti osobne podatke na stranici united-travel.info te predložiti spomenutu grupu svim svojim kontaktima na Facebooku.

Ipak, kako se čini, spomenuta stranica nema nikakve veze s turističkom kompanijom United Travel i postavljena je isključivo kako bi posjetitelje navukla na klikanje na priložene oglase.

Među oglasima našao se onaj hrvatske turističke agencije Generalturist, na koju se organizator nagradne igre poziva kao partnera. Iz Generalturista odbacuju bilo kakvu vezu sa spomenutom stranicom i nagradnom igrom, a i najvećem laiku je jasno da se radi isključivo o klasičnim oglasima koje prikazuje Google.

Što se pak tiče stranice united-travel.info, ona je registrirana na Vasiljeva Zajceka iz Sarajeva, dok se kao administrator navodi Edis Pilipović iz Velike Kladuše. Kontaktirali smo s gospodinom Pilipovićem koji nam je naveo da on isključivo pruža smještaj stranici united-travel.info te da nije njen vlasnik. Pravog vlasnika nije nam želio imenovati.

Kako nas upozorava i stranica Netokracija, preporučljivo je odjaviti se iz spomenute grupe, a istu stvar savjetujte i svojim prijateljima.