HELP CENTAR SE DOSAĐUJE

Korisnici imaju znatno manje problema s Windows 7

18.12.2009 u 07:55

Bionic
Reading

Ako je vjerovati navodima iz Microsofta njihov help centar ima upola manje posla nego što su u kompaniji očekivali, no kao razloge ne ističu stabilnost samog sustava te probleme s njegovim radom, nego činjenicu da se korisnici sve češće okreću drugim oblicima traženja pomoći

Potpredsjednica Microsoftova odjela Korisničke podrške Barbara Gordon izjavila je 'se broj poziva upućenih Korisničkom centru znatno umanjio sve većim korištenjem Windows 7, no otkrili su da su pravi razlozi tome promjena korisničkih navika'. 'Vlasnici Windowsa sve se češće okreću forumima i Twitteru kako bi dobili odgovore na potencijalne probleme na koje nailaze', dodala je.

Microsoft je tjedan dana prije lansiranja Windowsa 7 otvorio poseban računa na Twitteru na adresi twitter.com/MicrosoftHelps gdje posebno odjeljenje korisnicima odgovara na probleme u stvarnom vremenu. Osim na direktne odgovore, ovaj segment korisničke službe pretražuje Twitter u potrazi za problemima s Windowsima, na koje zatim odgovara.

No Microsoftov forum Microsoft Answers također je otvorio odjeljak za Windowse 7, a na forumu je ukupno do sada na sva pitanja vezana uz bilo koju verziju Windowsa ponuđeno oko 60.000 rješenja.

Moramo i sami istaknuti, s obzirom na to da smo i mi korisnici, Windows 7 definitivno ima znatno manje problema nego ranije verzije ovog operacijskog sustava, pogotovo verzija Vista. Ipak, Microsoft je već najavio prvi veći paket zakrpa Service Pack 1 za Windows 7, a koji bi trebao biti spreman negdje u ljeto sljedeće godine.

www.microsoft.com