Tehnologija LG POP

Eko mobitel s ugrađenim solarnim ćelijama

  • Autor: tportal.hr
  • 20.10.2009 14:27:37
  • 20.10.2009 13:40:37

LG Electronics najavio je lansiranje novog kompaktnog telefona sa zaslonom u potpunosti osjetljivim na dodir - LG GD510 ili, jednostavnije, Pop. Posebnost uređaja je u tome što se može puniti korištenjem sunčeve energije

LG-jeve težnje za zaštitom okoliša dolaze do izražaja u poklopcu sa solarnim ćelijama mobilnog uređaja LG GD510, jer koristi sunčevu energiju za punjenje. Osim što štedi energiju tokom dana, ova značajka ujedno pomaže i korisnicima kojima se ispraznila baterija, a nemaju pri ruci punjač: deset minuta izloženosti suncu omogućava dvije minute i petnaest sekundi razgovora ili do 180 minuta na čekanju.

LG Pop je ekološki prihvatljiv i na druge načine, uključujući i njegovu konstrukciju. Naime, LG se strogo pridržava zahtjeva RoHS Europske unije, a s mobitelom LG GD510 otišlo se i korak dalje - ne sadrži polivinil-kloride (PVC) te je do čak 99,9 posto slobodan od retardanata plamena na bazi broma i klora (BFR i CFR).

Štoviše, visokoučinkovit punjač baterije smanjuje potrošnju energije te naknadno reducira emisiju ugljika. Kad je baterija u potpunosti napunjena, telefon upozori korisnika porukom na zaslonu i zvučnim signalom, podsjećajući ga da iskopča punjač i time uštedi energiju. Ambalaža od recikliranog papira i tiskana tintom od soje je drugi pokazatelj ekološke osviještenosti modela LG GD510.

Uz svoje zelene značajke, LG GD510 je učinkovit i na druge načine. Ima tanko kućište u kojem su smještene sve bitne značajke, bez narušavanja uporabljivosti ili kvalitete. Kao najmanji telefon s WQVGA širokim zaslonom potpuno osjetljivim na dodir veličine 3 inča, LG GD510 karakterizira okvir širine 4,8 mm te maska sa samo jednom tipkom na prednjoj strani. LG GD510 nudi velik broj multimedijalnih značajki, kao što su kamera od 5 megapiksela, pogodna za fotografiranje i razmjenu preko interneta, MP3 player te web preglednik.

LG GD510 razvijen je slijeđenjem LG-jeve ekološke strategije i usmjerenošću na potrebe potrošača, a bit će dostupan na određenim tržištima krajem listopada, dok ga u Hrvatskoj možemo očekivati početkom 2010.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još