DOBRI REZULTATI

AOC i Philips drže trećinu hrvatskog tržišta monitora

15.04.2014 u 15:05

Bionic
Reading

Licencirani brand partner za Philips monitore MMD i AOC ostvarili su daljnji rast u tržišnom udjelu monitora u Hrvatskoj. Obje tvrtke su dio vodećeg svjetskog proizvođača zaslona TPV

Kao što najnoviji podaci analitičke tvrtke Context pokazuju, tržišni udio za Philips monitore porastao je za više od 12 posto u trećem tromjesečju 2013. godine u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Ovaj razvoj dovodi do pete pozicije monitora s ukupnih 12 posto tržišnog udjela.


AOC, TPV-ov drugi brend monitora, također je zabilježio značajan rast za više od 10 posto. S više od 20 posto tržišnog udjela, AOC je ostvario rast tržišnog udjela monitora u Hrvatskoj.

Brendovi Philips i AOC zajedno drže više od 32 posto tržišta, prema Contextovim podacima. Ovaj rezultat se većim dijelom temelji na rastu segmenta monitora dijagonale 27 inča (68,5 centimetara), koji se razvio za više od 70 posto u odnosu na treće tromjesečje prošle godine. U ovom segmentu AOC drži poziciju broj jedan, uz gotovo 20 posto, a slijedi ga Philips s 19 posto.

'Kombinacija naše prodaje i marketinške strategije dovela nas je do ovog uspjeha koji je potvrđen ovim izvrsnim rezultatima u tržišnom udjelu. Uvjeren sam da ćemo našom strategijom i ponudom inovativnih proizvoda nastaviti naše uspješno poslovanje', rekao je Krešo Jurak, voditelj prodaje za regiju Adriatic.