FACEBOOK, TWITTER...

Korisnici provode sve više vremena na društvenim mrežama

03.06.2009 u 08:38

Bionic
Reading

Sve veća popularnost društvenih mreža, društvenih servisa i sličnih oblika međusobnog druženja osoba u virtualnom svijetu sasvim očekivano dovodi do sve veće količine vremena koje provode na istima. Ipak, neke brojke prilično su impresivne

Kako izvještavaju analitičari tvrtke Nielsen Online, vrijeme provedeno na društvenim mrežama tijekom travnja ove godine duže je čak 83 posto u odnosu na prošlogodišnje rezultate. Najkorištenija društvena mreža definitivno je Facebook, izvještavaju iz Nielsen Onlinea, na kojem su tijekom travnja korisnici proveli zapanjujućih 13,9 milijardi minuta, što je porast od 700 posto u odnosu na podatke iz istog mjeseca prošle godine.

Druga najpopularnija mreža je MySpace, i to usprkos činjenici da je ukupan broj provedenih minuta pao za 31 posto, a slijede Blogger, Tagged te sve popularniji Twitter.

Objavljeni podaci odnose se na korisnike iz SAD-a, no situacija na našim prostorima sasvim sigurno je slična.