Tehnologija NABAVA KAO GRUPNA KUPOVINA

'Želimo biti virtualni odjel nabave za male tvrtke'

  • Autor: M. W.
  • 24.9.2012 1:37:23
  • 22.9.2012 9:00:00

'Ovo je b2b portal koji, osim akcijskih ponuda, svojim kupcima nudi i mogućnost naručivanja proizvoda i usluga prema poslovnim potrebama', kaže čovjek koji stoji iza novog sitea za nabavu

Ideju za projekt dobio sam davno, kaže Slavko Gazić, osnivač i pokretač portala BizDil, kad sam shvatio da u segmentu B2B postoji mnogo prostora za unaprijeđenje usluga te potrebe za spajanjem malih tvrtki i dobavljača u cilju olakšanja njihova poslovanja.

Na njemu se intenzivno počelo raditi prije sedam mjeseci i evo, konačno je izašao na svjetlo dana. Financiran je isključivo privatnim kapitalom, a za daljnji brži razvoj i tržišnu ekspanziju dobrodošli su i potencijalni investitori.


Od početne ideje pa do realizacije na projektu je kontinuirano radio tim sastavljen od četvoro ljudi, uglavnom stručnjaka s područja razvoja softvera, internetskog marketinga, product managementa, prodaje i marketinga uz povremene asistencije i uključivanja stručnjaka iz nekih drugih usko specifičnih područja.

Na postojeći tim smo još dodali ljude koji rade kao uredska podrška te ćemo vjerojatno zaposliti dodatne ljude u prodaji (akviziciji dobavljača), u skladu s razvojem projekta. Naravno, usluge koje nisu temeljna djelatnost smo prepustili vanjskim dobavljačima.

Na prvi pogled, djeluje kao site za grupnu kupovinu. Funkcionira li doista poput njih?

Neki elementi prepoznatljivosti preuzeti su doista sa siteova za grupnu kupovinu, i to s razlogom. Portali za grupnu kupovinu pridonijeli su popularizaciji online trgovine u nas. Odradili su 'edukacijski' dio posla te postali jedan od popularnijih prodajnih kanala.

Stoga i postoje dodirne točke između BizDil portala i njih. No, na tome završava svaka sličnost. Bizdil.hr je konceptualno neusporediv sa sajtovima za grupnu kupovinu. Primarno je namijenjen malim i srednje velikim tvrtkama (pravnim osobama), a grupna kupovina nije osnovni element BizDila.

Za razliku od kolektivne kupnje, kod nas za uspješnost neke ponude nije nužno osigurati minimalan broj kupaca, osim kod usluga edukacije, gdje je to po njihovoj prirodi uobičajeno.

BizDil portal je primarno usmjeren na male i srednje velike tvrtke. Osnovni prodajni alati su akcijske ponude proizvoda i usluga, koje su dostupne u tzv. 'Top ponudama tjedna', koje osvježavamo na tjednoj bazi, i u 'Stalnim ponudama', unutar kojih će dosta proizvoda i usluga biti stalno dostupno.

To su oni proizvodi i usluge za kojima postoji konstantna potreba od strane poduzetnika, kao što su usluge grafičkog dizajna, edukacije zaposlenika, izrade web stranica, uredski namještaj, profesionalno fotografiranje i slično.

BizDil.hr

Najvažnijim smatramo sustav nabave 'MojaNabava', putem kojeg tvrtke mogu slati upite za ponude za različite proizvode i usluge prema unaprijed odabranim dobavljačima. Nakon toga se poslovna korespondencija odvija direktno između kupca i dobavljača.

Time postajemo virtualni odjel nabave u tvrtkama koje takve odjele nemaju. Ne moraju istraživati i trošiti dragocjeno vrijeme na potragu za kvalitetnim i pouzdanim dobavljačima, bizdil.hr je to već napravio za njih.

Po čemu se razlikujete od sličnih servisa, poput primjerice sitea Nabava.net?

Nisam detaljno upoznat s poslovnim modelom spomenutog servisa, no mogu reći kako je BizDil primarno orijentiran na pravne subjekte, odnosno male i srednje velike tvrtke sa željom da se pomogne i olakša daljnjem radu i razvoju ovog segmenta gospodarstva.

Nudi proizvode i usluge, pomno odabrane i usklađene s potrebama primarne ciljne skupine - malih i srednjih tvrtki. Nismo fokusirani na prodaju hardvera, niti prodajemo kućanske aparate i proizvode koji su isključivo namijenjeni kućanstvima.

Ovo je b2b portal koji, osim akcijskih ponuda, svojim kupcima nudi i mogućnost naručivanja proizvoda i usluga prema njihovim specifičnim poslovnim potrebama.

Pomno biramo dobavljače i njihov broj ograničavamo. Svi moraju biti zadovoljni da bi sustav funkcionirao, i kupci i dobavljači.

Kakvi su planovi za budućnost? Što možemo očekivati? Namjeravate li se, primjerice, širiti u regiju?

Želja nam je prvo etablirati se na domaćem tržištu, a potom ćemo svakako razmišljati i o širenju u regiju. Već smo započeli razgovore s potencijalnim partnerima. Naravno, otvoreni smo za suradnju i investitore jer za daljnji brži tržišni rast i ekspanziju trebamo dodatni kapital i podršku.

215990,215556,215070 ,215760
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još