Tehnologija ZA TEHNO KLINCE

Slikovnica za iPhone iz domaće radinosti

  • Autor: M. W.
  • 15.7.2012 13:19:07
  • 14.7.2012 8:01:00

Mali domaći tim samostalno je osmislio, razvio i na tržište izbacio interaktivnu slikovnicu za djecu, nazvanu The Adventures of Slibby the Snail: The Stolen Food

Radi se o interaktivnoj slikovnici (zasad samo) na engleskom jeziku, koja je dostupna za iPhone i iPad. Tijekom rujna trebala bi se pojaviti i inačica za Android. Namijenjena je djeci staroj tri godine i više. Prodaje se u kategoriji knjiga po cijeni od 2,99 dolara (oko 17 kuna).

Glavni junak je puž po imenu Slibby, koji živi u gradiću Porchlandia i pomaže svojim prijateljima mravima pronaći ukradenu hranu. Kako bi uspio, Slibby putem mora rješavati različite zadatke - primjerice, složiti slagalicu, spojiti točke, pronalaziti razlike na slikama i slično.

Iza slikovnice stoji studio CoolAsh, mali razvojni tim iz Hrvatske koji se okupio kako bi realizirao projekt The Adventures of Slibby the Snail: The stolen food. Prije su zajedno radili na raznim aplikativnim i grafičkim projektima.

Misija im je, kažu, stvaranje zabavnih sadržaja za djecu s lijepom grafikom i pozitivnim, poučnim pričama te aktivno uključiti djecu u pričanje priča i tako omogućiti razvijanje kreativnosti uz zabavu.

Na ideju je došla naša prijateljica Irena, koja puno vremena provodi sa svojom kćerkicom čitajući slikovnice, priča Igor Stojaković, pridruženi član projekta zadužen za web i marketinšku podršku.

Aplikaciju, koja je kombinacija igre i slikovnice počeli su razvijati u ožujku. Krenuli su s pisanjem scenarija, da bi potom okupili tim i krenuli u izradu.

Razvoj, u kojem je sudjelovalo troje ljudi (akademska slikarica, programerka i inženjer elektrotehnike), trajao je tri mjeseca. U projekt je uloženo oko 50 tisuća kuna, u što su uključene i usluge profesionalnog snimanja dijaloga, zvučnih efekata i glazbe. Ista ekipa još uvijek je na okupu.

Dosad su zabilježili nešto više od dvjesto preuzimanja na različitim tržištima. S obzirom na to da su tek nedavno krenuli, zadovoljni su dosad postignutim. Ipak, nadaju se da će tu brojku značajno povećati nakon što završe s marketinškom kampanjom.

Kako je prodavati na ogromnoj platformi poput AppStorea? Zamišljen je kao izvanredna platforma za distribuciju aplikacija, kaže Stojaković, međutim, uz toliko danas raspoloživih aplikacija nije lako biti uočen i probiti do ciljane publike. Srećom, postoji velik broj marketinških opcija (besplatnih i plaćenih) koje se mogu iskoristiti kako bi se privuklo publiku.

U AppStoreu bi, dodaje, rado vidjeli bolji način na koji se aplikacije objavljuju u raznim sekcijama (npr. New & Noteworthy) te obavezno optimizirati top ljestvice koje korisnici pregledavaju.

Osim verzije za Android, u planu je i nekoliko nastavaka slikovnice, kao i produkcija nekoliko igara za najmlađe uzraste.

Kako izgleda Slibby? Pogledajte kratki video:



201701,201594,198984,198678
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još