NOVOSTI ZA TURISTIČKU SEZONU

HAK-ova aplikacija traži vaš auto

05.07.2012 u 10:46

Bionic
Reading

HAK je za turističku sezonu pripremio aplikaciju s novim funkcionalnostima za domaće i strane vozače te modernizirao sustav upravljanja Kontaktnim centrom

Hrvatski autoklub predstavio je prvu veću nadogradnju svoje aplikacije za pametne telefone (iPhone, Android) te modernizirani sustav za upravljanje Kontaktnim centrom.

'Cilj je povećati sigurnost na hrvatskim cestama, zato što su sigurnost i razina usluge pomoći na cesti našim gostima iz zapadnoeuropskih zemalja visoko na listi prioriteta pri odabiru destinacije za odmor', rekao je voditelj Kontaktnog centra HAK-a Marijan Rimac.

Ove su godine sve svoje aktivnosti pomoći na cesti objedinili multifunkcionalnim informacijskim sustavom koji bi trebao dodatno skratiti vrijeme reakcije stručnjaka, ali i povećati mogućnost uklanjanja uzroka zastoja vozila na licu mjesta.

Korisnici iPhone i Android uređaja besplatnu aplikaciju mogu besplatno preuzeti s App Storea i Google Playa.

Prije godinu dana HAK je pokrenuo svoju prvu aplikaciju za pametne telefone, koju je u međuvremenu preuzelo 105 tisuća korisnika.

Nova aplikacija vozačima nudi sedam ključnih funkcionalnosti, među kojima su:

• mParking
• popis najbližih benzinskih postaja s detaljnim informacijama i aktualnim cijenama goriva
• popis oko 25 tisuća interesnih točaka u Hrvatskoj (bolnice, bankomati i poslovnice banaka, prodavaonice, autokampovi, parkirališta i javne garaže, stanice za tehnički pregled, zračne luke i drugo)
• pregled prosječnih cijena goriva u europskim zemljama.

Također, jedan od modula je i 'Gdje mi je auto' za olakšan pronalazak vlastitog vozila parkiranog u nepoznatoj sredini.

Aplikacija donosi i detaljan pregled cestarina na kompletnoj mreži autocesta u Hrvatskoj, razvrstano po skupinama vozila, a cijene su ažurirane u skladu s lipanjskim korekcijama.

Korisnicima je omogućeno i izravno kontaktiranje HAK-ovih službi telefonom ili e-mailom te brzo pozivanje važnih telefonskih brojeva (hitna služba DUZS, policija, vatrogasci, hitna pomoć, traganje i spašavanje na moru i ostalo).

Tijekom idućeg tjedna bit će objavljena i verzija aplikacije za pametne telefone namijenjena stranim turistima, na engleskom, njemačkom, talijanskom i hrvatskom jeziku. Ova zasebna aplikacija turistima će omogućiti brz uvid u servisne informacije HAK-a (izvješće o stanju na cestama, slike uživo s HAK-ovih kamera i slično).

Predstavljeno je i novo programsko rješenje za upravljanje Kontaktnim centrom HAK-a, koji je tvrtka Microsoft na nedavno održanoj konferenciji WinDays 12 nagradila kao softversko rješenje s najvećom poslovnom vrijednošću.

Sustav omogućuje kvalitetniju organizaciju posla, kako u samom centru tako i vučnih te vozila pomoći na cesti. Sva vozila HAK-a bit će u stalnom kontaktu s info centrom, uz dostupnost svih informacija o lokaciji i informacijama o kvaru na vozilu pozivatelja.

Novi sustav omogućit će i izdavanje računa na licu mjesta uz potpun i transparentan popis svih
izvršenih usluga, što će postaviti novi standard među sličnim mobilnim uslugama u Hrvatskoj.

Napredna tehnologija ugrađena u Kontaktni centar HAK-a omogućuje detaljniju i precizniju analizu pa će HAK-ovi stručnjaci u svakom trenutku imati uvid u stvarno stanje pomoći na cesti, stvarne i potencijalne problematične točke.

Najavljeno je i da će tijekom turističke sezone biti uvedena mogućnost plaćanja usluga pomoći na cesti kreditnim karticama.

HAK je tijekom prošle godine obradio više od 500 tisuća poziva, od čega je njih 300 tisuća vezano uz pomoć na cesti, a 200 tisuća za informacije o stanju u prometu. Na 64 posto poziva odgovoreno je unutar prvih 10 sekundi.

U sustavu pomoći na cesti HAK ima 65 pokretnih radionica i 171 vozilo za uklanjanje i prijevoz vozila u kvaru. U zadnjih godinu dana HAK je investirao u nabavku dvadesetak novih vozila.

Više informacija dostupno je na web stranicama HAK-a