Tehnologija TWEETVOX - NOVA DRUŠTVENA MREŽA

Kako bi bilo tvitati naglas?

Tweet ili status na TweetVoxu morate snimiti u audio formatu, ne dužem od dvije minute, a onda ga uploadati na Twitter, Facebook ili Foursquare

TweetVox je nova društvena mreža pokrenuta prošlog tjedna, a po svom konceptu slična je Twitteru. Stranica mu je po dizajnu vrlo slična, dužina statusa također je ograničena, ali za razliku od Twittera gdje maksimalno možete napisati 140 znakova, na TweetVoxu ga morate snimiti u audio formatu, i to ne dužem od dvije minute. Nakon što ga snimite, možete ga uploadati na Twitter, Facebook ili Foursquare.

Osnivači TweetVoxa, koji korisnici zovu 'Witter', izjavili su za britanski Independent kako očekuju da će korisnici prihvatiti društvenu mrežu na kojoj se statusi ne pišu već izgovaraju, s obzirom da, kako su naveli, korisnici ostalih društvenih mreža redovito koriste neku vrstu audio ili video formata.

TweetVox je već dobio i aplikacije za iPhone i Android mobitele, a korisnicima bi se posebno mogla svidjeti mogućnost preslušavanja kritika ili recenzija stvari koje i sami namjeravaju vidjeti. Primjerice, ukoliko odlučite otići u neki restoran ili muzej, možete pretražiti TweetVox i poslušati što su ostali korisnici rekli o njima.

No unatoč tomu što je TweetVox vrlo jednostavan za korištenje i ne razlikuje se previše od već postojećih društvenih mreža, ipak treba pričekati neko vrijeme da se vidi jesu li očekivanja osnivača opravdana ili ne.

Naime, prije tri godine smo imali već jedan sličan pokušaj pokretanja društvene mreže koja koristi video i audio formate, a to je Audioboo. Ta društvena mreža postoji i danas, korisnici mogu snimiti i video onoga što žele reći i uploadati na sajt, ali nikada nije zaživio onako kako je to uspjelo Facebooku i Twitteru. Audioboo ima daleko manje korisnika od dvije najpopularnije društvene mreže te nije ni približno onako dinamičan kao Facebook i Twitter.

Jedan od problema ovakvih društvenih mreža kakav je TweetVox je i brzina, odnosno njihov spori sustav. Kada korisnici TweetVoxa žele nekome odgovoriti, prvo moraju poslušati što je netko rekao, zatim stisnuti 'stop', pa uključiti snimanje kako bi snimili svoj odgovor i na kraju ga uploadati.

Korisnici društvenih mreža uglavnom vole brze odgovore i jednostavno odgovaranje na pojedine tweetove ili statuse, a preslušavanje, snimanje i uploadanje odgovora je prilično usporavajuće.

Na Facebooku i Twitteru odgovor se samo utipka i stisne se 'reply', tako da će biti zanimljivo kako će korisnici reagirati na društvenu mrežu na kojoj se ipak moraju malo potruditi kako bi ostavili svoj tweet, status ili odgovor.

Isto tako, ne treba zaboraviti da na početku nitko nije vjerovao ni da će Facebook uspjeti, a danas je to najjača društvena mreža na svijetu. Twitter je također zvučao kao vrlo loša ideja kada je pokrenut, a sada je uz bok Facebooku kao najutjecajnija društvena mreža.

188101,177618,187674,184036
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još