Tehnologija AMERIKANCI ISTRAŽILI

Tražimo li vijesti na Facebooku i Twitteru?

  • Autor: M. W.
  • 19.3.2012 11:53:57
  • 19.3.2012 9:56:31

Iako ih je značajno više no prije tri godine, broj onih koji koriste društvene mreže da bi saznali što se zbiva u zemlji i svijetu još je mali

Tvrdnja da su društveni mediji odličan izvor prometa za siteove s vijestima toliko se uvriježila da ju se gotovo uzima zdravo za gotovo. No novo istraživanje američkog Pew Research Centera pokazalo je da je njihovo značenje pomalo prenapuhano, piše Paid Content.

Tek oko devet posto ispitanika reklo je da vrlo često prati preporuke vijesti koje stignu na Facebook i Twitter preko osobnog računala, mobitela ili tableta. Njihov je udio još uvijek mali, no više nego upola veći no što je bio 2009. godine.

Ipak, većina digitalnih čitatelja radije će do vijesti doći koristeći tražilice (29 posto), agregatore (27 posto) ili otići izravno na stranicu s vijestima (38 posto).

Zanimljivo, korisnici Facebooka značajno su skloniji od tviteraša poslušati preporuku prijatelja - to će učiniti njih 27 posto, naspram devet posto korisnika Twittera.

Koriste li čitatelji i pametni telefon i mobitel, veći su izgledi da će koristiti i društvene medije kao izvor vijesti. Vjerojatno su verziraniji u korištenju društvenih medija kao agregatora.

Oni koji se oslanjaju mahom na laptope i stolna računala rijetko prate vijesti preko Twittera. Čak 85 posto njih ustvrdilo je da to nikad ne čini. Što se tiče Facebooka, taj broj je 53 posto.

Brzinska anketa koju smo proveli pokazala je da je, čini se, i kod nas na djelu sličan trend. Siniša Malus s poslovnog sitea Seebiz kaže da radnim danom stiže oko 10 do 15 posto prometa s Facebooka. Za Twitter je, dodaje, taj broj znatno manji. Gotovo identičan odgovor dao je i Boris Radošević, vlasnik sitea Gadgeterija. U zadnjih mjesec dana na taj je site posvećen gadgetima s Facebooka stiglo 11,5 posto posjetitelja, a s Twittera dva posto.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još