Tehnologija MURDOCH PRIZNAO

'Zaribali smo Myspace na sve zamislive načine'

Medijski mogul Rupert Murdoch, predsjednik uprave i izvršni direktor medijske kompanije News Corporation, priznao je danas da je njegova tvrtka 'zaribala' društvenu mrežu MySpace 'na sve zamislive začine', prenosi web stranica digitalspy.

Iskreno priznanje 80-godišnji je milijarder dao na svojem Twitter profilu, otvorenom na staru godinu.

'Puno je pitanja i šala na račun MySpace-a', napisao je Murdoch na Twitteru. 'Odgovor je jednostavan - zaribali smo na sve moguće načine, naučili mnoge vrijedne i skupe lekcije'.

Nakon što ga je News Corp kupio 2005. za 580 milijuna dolara, MySpace je vrlo brzo počeo gubiti na popularnosti pod pritiskom navale nove konkurencije Facebooka i Twittera. Prošle godine, News Corp ga je prodao oglašivačkoj tvrtki Specific Media i američkom pjevaču, producentu i glumcu Justinu Timberlakeu za oko 35 milijuna dolara, odnosno, tek šest posto od cijene koju je za njega platio. Pritom je navodno zadržao manji vlasnički udjel, ali ne sudjeluje u svakodnevnom poslovanju tvrtke.

Višejezična web stranica namijenjena umrežavanju članova i pionir društvenog umrežavanja na internetu, MySpace je posebno popularan među glazbenicima, koji je koriste za besplatno predstavljanje svojih pjesama široj javnosti.

Međutim, prošli se mjesec po prvi puta u povijesti nije našla na popisu prvih deset vodećih društvenih web stranica u Britaniji.

Murdoch je već ranije priznao da je akvizicija MySpace-a bila velika pogreška za News Corp, pogotovo nakon što se na tržištu pojavio takav veliki igrač kao što je Facebook. 'Kupili smo MySpace za 600 milijuna dolara. Mogli smo ga mjesec dana kasnije prodati za šest milijardi dolara', kazao je Murdoch na godišnjem sastanku dioničara News Corp-a u listopadu 2011.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još