NOVI DIZAJN

Twitter sve sličniji Facebooku

09.12.2011 u 11:42

Bionic
Reading

Novi izgled i jednostavnije funkcionalnosti popularnog servisa za mikrobloganje za cilj imaju privlačenje više korisnika oglašivača

Novi dizajn zadržat će isti izgled na različitim platformama - početnoj stranici, uređajima pogonjenim operativnim sustavima iOS i Android te na aplikaciji TweetDeck.

Na sve korisničke profile dodat će se element nazvan Priče (Stories), u kojem će biti prikazivan sadržaj s Twittera koji bi im mogao biti zanimljiv. Otprilike kao Facebookov Ticker.

Tab Poveži (Connect) korisnicima prikazuje tko ih prati ili prenosi njihove tvitove, a Otkrij (Discover) pokušava dosadašnju funkciju hashtagova približiti široj publici, uz veću mogućnost prilagodbe vlastitim potrebama i željama.

Tab Početna (Home) prikazuje tvitove po redu kako pristižu. Može ih se proširiti radi pregleda fotografija ili videozapisa.

Na korisničkim stranicama uvedeno je veliko zaglavlje na kojem je moguće prikazati logo, slogan ili druge vizualne elemente.

Također, moguće je urediti poruku koju posjetitelji stranice vide kada prvi put dođu na nju, tako što ćete 'pogurati' tvit na vrh vremenskog slijeda. Promovirani tvit automatski će se pojaviti u proširenom izdanju, tako da će posjetitelji odmah moći uočiti foto ili videosadržaj na koji linkate s Twittera.

Kada nešto retvitate, pojavit će se vaše pravo ime (odnosno, ono koje ste naveli u profilu), umjesto korisničkog imena na Twitteru.

Redizajn je, piše TG Daily, djelo izvršnog predsjednika Jacka Dorseyja koji se vratio u tvrtku ove godine. Cilj je privući više oglašivača, kojima su ponuđene landing stranice poput onih na Facebooku.

Nove profile već koristi 21 oglašivač, među kojima su American Express, Intel, Pepsi i McDonalds.

Korisnicima iOS-a i Androida dostupan je odmah. Ostali će se morati strpjeti još nekoliko tjedana.