Tehnologija ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA

Internet je najkvalitetniji medij

Internet je medij koji hrvatski građani na hrvatskom tržištu smatraju najkvalitetnijim, a slijede ga televizija, radio i tisak, pokazalo je istraživanje kvalitete medija 'QUDAL - QUality meDAL DEEPMA' za godinu 2011/2012 koje je proveo Centar za istraživanje tržišta GfK

Anketirajući u sklopu tog istraživanja 401 hrvatskog građanina (kao nacionalno reprezentativan uzorak za opću populaciju Hrvatske) utvrđeno je da je njih najviše, 43,4 posto, glasovalo za internet kao najkvalitetniji medij, dok je televizija dobila 34,9 posto glasova, radio 11 posto, a tisak 9 posto.

U istraživanju se hrvatske građane, kupce i korisnike prijenosnih računala pitalo uz ostalo da zamisle da imaju neograničenu sumu novaca i da ih prilikom korištenja medija zanima samo i jedino vrhunska kvaliteta te da ne navode ono što im prvo padne na pamet, niti medij koji najčešće koriste, već isključivo medij za koji iz svog iskustva mogu potvrditi da nudi najveću razinu kvalitete na hrvatskom tržištu.

Tako su dobiveni spomenuti rezultati, pri čemu samo 1,7 posto građana nije znalo navesti niti jedan medij koji bi po njima nudio u Hrvatskoj najveću razinu kvalitete.

Povodom tih rezultata direktor programa 'QUDAL - QUality meDAL' za Hrvatsku Robert Slavečki ističe da internet nije među korisnicima popularan samo zbog besplatnog sadržaja i vrlo često besplatnih usluga, već da ga građani cijene i zato jer nudi mogućnosti koje danas ne nudi niti jedan drugi medij poput iznimne interaktivnosti i bogatstvo multimedijskog sadržaja.

Stoga ne čudi da su se građani najviše odlučili baš za internet jer kao medij integrira ono najbolje iz tiska (tekst i slika), televizije (video) i radija (zvuk), dodaje Slavečki.

Istraživanje 'QUDAL - QUality meDAL' provedeno je u skladu s odredbama Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

'QUDAL - QUality meDAL' je certifikacijski sustav koji na tržištu detektira i nagrađuje proizvode, usluge i druge subjekte temeljem znanstvenog tržišnog istraživanja koristeći inovativnu metodu DEEPMA (Deep Mind Awareness). Kao sustav razvila ga je tvrtka Axios u suradnji s vodećom svjetskom konzultantskom i revizijskom kućom PWC (PricewaterhouseCoopers).

Za potrebe 'QUDAL - QUality meDAL' certificiranja kvalitete istraživanja u Hrvatskoj provodi Centar za istraživanje tržišta GfK.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još