ŽELI KONKURIRATI APPLEU

HTC ulaže u digitalni audio

11.08.2011 u 12:08

Bionic
Reading

Vodeći svjetski proizvođač mobitela ponovno strateški ulaže u digitalni sadržaj. Ovoga puta novac će upumpati u poboljšanje kvalitete zvuka

Investicija vrijedna 309 milijuna dolara otići će u Beats Electronics, tvrtku koja se bavi digitalnim audio tehnologijama. Prvi HTC-ov proizvod u koji će biti integrirane tehnologije te tvrtke trebao bi se pojaviti do kraja godine.

HTC se nada da će mu investicija pomoći da nagrize Appleovu dominaciju na području prijenosne digitalne glazbe, piše paidContent.

Ranije ove godine uložili su u britansku video tvrtku Saffron Digital (48,5 milijuna dolara) i start-up tvrtku koja proizvodi igre za računalni oblak OnLive (40 milijuna dolara).

HTC nije jedini proizvođač prijenosnih uređaja koji je posegnuo za akvizicijama, strateškim ulaganjima i sporazumima o suradnji kako bi poboljšao svoju tržišnu poziciju.

Motorola je, primjerice, kupila javnosti nepoznat udio u tvrtci Catch Media, koja se specijalizirala za pohranu i emitiranje glazbe iz računalnog oblaka.

Motivacija se čini jasnom. Video, glazba i ostali ekskluzivni sadržaji, povezani s uređajem, pomažu tvrtkama da se izdvoje i razlikuju u masi ponuđača tableta i pametnih telefona.

To je posebno važno onima koji rade na Androidu, zato što svi koriste istu platformu i manje-više iste tehničke specifikacije.

Ipak, najveća prijetnja je Apple, koji se s App Storeom, iTunesom i (uskoro) uslugom iCloud uspio pozicionirati na idealnom mjestu za plasman mobilnog sadržaja.

Prema podacima za prošlu godinu, držao je 66 posto tržišta digitalne glazbe, potpomognut uspjehom iPada i iPhonea.