FACEBOOK VS. MYSPACE

Facebook cilja na titulu najveće društvene mreže

17.03.2009 u 12:50

Bionic
Reading

Promet na Facebooku se u zadnjih godinu dana udvostručio i ta j servis svakodnevno ima sve veći broj korisnika, dok njegov najveći konkurent MySpace bilježi pad prometa

Facebook je na korak od preuzimanja trona najposjećenije društvene mreže na svijetu. Otkako je otvoren za javnost 2006. godine, ovaj servis bilježi milijune novih korisnika svaki mjesec. Od veljače 2008. godine do veljače 2009. godine promet na Facebooku se udvostručio.

Brzo rastuća popularnost Facebooka ipak nije bila dovoljna prestigne MySpace, socijalnu mrežu koja postoji već dugo vremena i vrlo čvrsto se etablirala na tržištu. Na žalost MySpacea, čini se da je jedini razlog tome kratko vrijeme koje Facebook postoji jer bi se stanje na tržištu online društvenih, prateći aktualne trendove, uskoro mogle promijeniti. U istom razdoblju u kojem je Facebook udvostručio svoj promet, MySpace bilježi pad prometa od 28 posto.

Pozicija MySpacea će biti dodatno ugrožena dodavanjem informacija s Facebooka u Twitterovu aplikaciju TweetDeck. Aplikacija služi praćenju informacija sa servisa Twitter na desktopu računala, a uskoro će se u njoj moći pratiti i aktivnosti na Facebooku.