WEB::STRATEGIJA 1011

Frontend naš svagdašnji

06.06.2011 u 11:13

Bionic
Reading

Kako widgeti utječu na frontend Vaše web stranice? Može li skaliranje web sustava pomoći rastu Vašeg novog portala? Kako izraditi kvalitetan usability test koji će Vam reći savršeni omjer korisnosti stranice i njenih atraktivnih funkcija? Što znate o brandingu Vaših web stranica? Budite u prvom redu dok pričamo o 'Frontendu našem svagdašnjem' na 11. konferenciji Web::Strategija 1011 u Zagrebu 16. i 17. lipnja i saznajte odgovore koji će poboljšati i Vaše poslovanje.

Najnoviji podaci o porastu broja korisnika Interneta u Hrvatskoj zabilježili su rast od 16,49 % u prvom tromjesečju 2011., što vodi do brojke od preko 828 000 novih internetskih priključaka u RH. Još veći rast bilježi broj priključaka Interneta na mobilnim uređajima - 335 233 priključaka, što je 24,58 % više od prošle godine. Poslovni kolač na području web dizajna i web developmenta u Hrvatskoj je sve veći, jeste li spremni za svoj komad?

Ako ste početnik i spremate se uložiti u nova znanja za pokretanje posla, u suradnji s e-learning sustavom Cognita donosimo webinare - online školu koja Vas upoznaje s osnovama izrade web stranica i ključnih alata za web dizajn te s najpoznatijim softwearskim alatom Adobe Dreamweaverom za izradu frontenda web stranica.

Prvi dan i ključni dio konferencije u Hypo centru donose brojna predavanja iz struke, ali i ležerna druženja i prilike za uspostavljanje novih poslova u stanci za kavu i ručak - uračunatih u cijenu kotizacije - na kojima možete upoznati najpoznatije developere-predavače na konferenciji: Srđana Stanića, Nedima Šabića, Nikolu Plejića, Stanislava Mihića, Vedrana Križeka, braću Blagonić...

Jedan od TOP 5 predavača prema glasovanju publike s prijašnjih konferencija, Goran Peuc, na drugi dan konferencije u VMD zgradi održat će i radionicu pod temom Pixel-perfect objekti u Photoshopu (i zašto je to važno): 'Pozicioniranje objekata u Photoshopu za pixel savršene web stranice. Naučite kako baratati logoima, ikonama i ostalim objektima te zašto je pixel savršenstvo važno,' izjavio je Peuc o radionici. Prve dvije edukacije, SCRUM method i Ethical Hacking, vodit će Saša Šarunić iz tvrtke Pet minuta - brončanog sponzora konferencije te Vlatko Košturjak iz tvrtke IBM Hrvatska.

Web::Strategija 1011 organizira i vrijedne nagradne igre, sudionici konferencije imat će mogućnost osvajanja mjesec dana besplatnog korištenja wellnessa, teretane i bazena u ekskluzivnom wellness centru World Class Health Academy.

Kao i zadnjih nekoliko konferencija, online vodič za društvene mreže, dizajn, multimediju i biznis - Zimo.co - pratit će događanja s konferencije i izravno ih prenositi putem live blogginga.

Krila Web::Strategiji 1011 dali su zlatni sponzor – Microsoft Hrvatska, srebrni sponzori: tvrtka za izradu web sustava Trikoder, tvrtka za izradu web stranica Virtus Dizajn, studio za razvoj web stranica - LogIT internet usluge, prvi hrvatski web servis za jednostavno otvaranje web-shopa Kliks.hr i crnogorska tvrtka za promociju vršne .ME domene te brončani sponzor - tvrtka koja nudi mobilna rješenja Pet Minuta

Medijske potpore ne nedostaje među brojnim regionalnim, srebrnim i brončanim medijima izdvajaju se zlatni medijski sponzori – Jutarnji.hr, Monitor.hr, 24sata.hr, Tportal.hr, Net.hr, Rep.hr, časopis VIDI i stručni medij Netokracija. Između već navedenih, organizacijski nam pomažu i tvrtke: Timgraf media, Fotosvijet, Hypo centar, World Class Health Academy, Podravka, OH! Okusite Hrvatsku, Refleksoterapija Flatz, Uklanjanjevirusa.com te Zimo.co, dok je tvrtka Brand dizajn osmislila vizualni identitet konferencije.