Tehnologija USLUGE U OBLAKU

Poduzetničke ciljeve lakše je ostvariti u oblacima

  • Autor: tportal.hr
  • 5.5.2011 15:55:09
  • 5.5.2011 14:04:51

U posljednje vrijeme mnogo se govori o računarstvu u oblacima. No što to točno znači, što novoga donosi, kako ustvari može pomoći malim poduzetnicima da si zaista osiguraju dio tržišnog kolača?

Najkraća definicija usluga u oblacima bila bi da su to usluge pomoću kojih brzo i jednostavno, uz vrlo mala ulaganja, ostvarujete potpunu informatizaciju. To znači da pomoću njih koristite sve pogodnosti najnovije tehnologije bez troškova nabavke, komplikacija oko instalacija, dodatnih troškova održavanja i ulaganja u znanja i vještine, licenciranja, zaštite od virusa, popravaka itd. Sve to (a i puno više) za vas odrađuju stručnjaci od kojih unajmljujete IT usluge, a iza kojih stoji pouzdanost i kompetencija. Zahvaljujući tomu, sve snage možete usmjeriti na razvoj svojih proizvoda ili usluga kako biste ih učinili što boljim i konkurentnijim na tržištu.

Da računarstvo u oblacima donosi uštede, već su shvatile najveće tvrtke u SAD-u. Naime, analitičari smatraju da će do 2012. godine više od 80 posto najvećih tvrtki u SAD-u koristiti ove usluge, od kojih čak 20 posto više uopće neće imati svoju IT infrastrukturu. Nema sumnje, računarstvo u oblacima postaje svakodnevica.

HT, vodeći hrvatski telekom operater, svojim je korisnicima već ponudio usluge na principima računarstva u oblacima: usluga Virtual Private Server Hosting prisutna je u komercijalnoj ponudi, a od lipnja će ponuda biti još bogatija za dvije nove inovativne usluge: Virtual Desktop i Software as a Service.

Navedene usluge omogućavaju pristup računalu, odnosno serveru te svim podacima koji su na njima – bilo kada i s bilo kojeg mjesta. Do tih podataka moguće je doći putem računala, mobilnih uređaja ili sve popularnijih tablet računala. Usluge su namijenjene svim poslovnim korisnicima - od tvrtki sa samo jednim zaposlenikom do velikih kompanija.

A sigurnost? Bez sumnje, podaci pohranjeni u oblaku sigurniji su onih pohranjenih na lokalnim kapacitetima. Podaci se, naime, arhiviraju u posebnom Data Centru (Podatkovnom Centru ) Hrvatskog Telekoma gdje se u skladu s najvišim IT standardima vrše standardne backup procedure, a servisna je podrška osigurana 24 sata na dan, sedam dana u tjednu.

Usluge u oblaku Hrvatskog Telekoma mogu se koristiti ovisno potrebama - tako je ugovornu obvezu moguće potpisati na samo jedan mjesec (pa naviše). Naplata se vrši od trenutka aktiviranja do trenutka deaktivacije, a obračunava se na mjesečnoj razini.

Saznajte više na 08009100 ili putem e-maila info.poslovni@t.ht.hr.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još