Teen LISICE I KOKOŠI?

Podigla se prašina oko kampanje protiv opijanja tinejdžera

  • Autor: N. LJ. J
  • 25.8.2009 8:50:24
  • 25.8.2009 7:41:52

Kampanja DrinkWise koja bi trebala tinejdžerima i roditeljima u Australiji zorno pokazati kako alkohol utječe na mladi mozak našla se u središtu skandala kada se doznalo da je jedan od njezinih sponzora – tvrtka koja proizvodi alkohol

Stoga mnogi kampanju optužuju za licemjerstvo.

Profesor Simon Chapman sa Sveučilišta Sydney kaže: 'To je isto kao da stavite lisicu da vam čuva kokoši. Jednostavno ne ide jedno s drugim. Ako želite pokazati loše strane alkohola, kako možete uzeti novac od tvrtke koja od istog tog alkohola ima ogroman profit?'

No iz kampanje kažu: 'Jako smo razočarani ovakvim stajalištima. Zašto na stvari gledati na ovako uskogrudan način, kad ljudi zapravo samo žele pomoći!'

  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još
Horoskop
Horoskop Pročitaj više