blog pedaliranje

[FOTO] Sljeme je idealno za ove bicikle: Naš bloger testirao je električni Giant Talon E+ i provjerio kako napreduje nova žičara

  • 04.10.2020 u 08:35

  • Bionic
    Reading

    Bloger tportala s prvim lijepim jesenskim danima zaputio se na Sljeme kako bi isprobao novi model električnog bicikla, ali i provjerio kako napreduju radovi na novoj žičari. I uvjerio se da Sljeme, čini se, ipak doživljava renesansu. Svi nestrpljivo čekaju novu žičaru: Uređuju se terase kafića i planinarskih domova, otvaraju novi sadržaji na otvorenom

    Vrijeme potresa i korone boravak izvan grada učinili su atraktivnim. Sigurno će biti puno zainteresiranih za vožnju mondenom sljemenskom gondolom. Od djece koja će poželjeti voziti se po žici ili trekera koji trče na Sljeme, a dolje će se vratiti žičarom jer su trening već odradili. Tu su i brojni biciklisti koji se više vole spuštati niz Medvednicu, a na Sljeme će se prevesti žičarom. Za bicikliste je to i idealna opcija povratka zimi. Kombinacija će biti puno, svatko će pronaći nešto za sebe. Prevesti se, primjerice, do međustanice Brestovac i dalje nastaviti pješice ili na bajku. O turističkoj opciji, o kojoj se možda zbog virusa puno i ne razmišlja, da i ne govorimo. Inače, za razliku od skijaša koji će ostavljati skije u prostoru izvan gondole, bicikli će se na Sljeme voziti u gondoli s vozačem.

    Vozeći se po južnim obroncima Medvednice električnim biciklom Giant Talon E+, uživao sam u čarima jeseni, osluškujući radnike na žičari kako glancaju vrhove stupova, ali tu i tamo rogobore – 'koji je ovo statičar tražio'. Cijeli put žičare već je pokriven kamerama, a najviše se zapravo radi na objektima koji dobivaju svoje obrise. Posebno su me iznenadili gornja stanica žičare i njezin futuristički izgled. Odavde je sve sad dostupno, i skijalište, i Činovnička livada, niz ugostiteljskih objekata, planinarskih domova te hotel Tomislavov dom. Sve je tu kao na dlanu, pa i Zagorje, koje se čini sada bližim nego ikada. Otvorit će se tako niz mogućnosti za nove izlete, pa i biciklističke, po Zagorju i sjevernim dijelovima Medvednice.

    • +4
    Pedaliranje: Sljeme Izvor: tportal.hr / Autor: Dražen Breitenfeld

    Sreo sam dosta biciklista, puno njih kojima su električni mountain bicikli otkriće i novi izazov u vožnji. Posebno u kombinaciji s velikom planinom kakva je Medvednica. Baterije su sve snažnije i bolje integrirane u ramu bicikla. E-bicikli sve više sliče običnima, a po performansama ih daleko nadmašuju. Biciklist se opet i umori i oznoji, a puno više toga može proći i obići više lokacija. Kao ja, koji sam krenuo iz Zagreba, došao do vrha i onda se još navozio od planinarskog doma Hunjke na istoku do Risnjaka na zapadu. Koristio sam šumske putove ili planinarske staze na kojima nema planinara ili ih ima manje, spustio se po makadamu prema Kustošiji i vratio se na svoje polazište u centar grada s baterijom napola punom.

    Iako malo tvrd, Talon hardtail e-bike pokazao se kao SUV u autoindustriji. Lijep bike, koji nije težak za vožnju gradom, a u trenu postaje ozbiljan terenac, koji će se i kroz šumu i u off road vožnji pokazati kao suveren. Gradski rizoli su mu lak plijen, a čvrstina će biti dobra za uspon, po asfaltu naravno savršena.

    Dok sam se penjao na Sljeme, imao sam osjećaj da idem kao na traci koju ja guram. Uz malo dodane snage, vozio sam uobičajenim tempom kao ostali biciklisti na običnim biciklima. Čak me i jedan biciklist, doduše s laganim bicom i tankim gumama, pretekao. E-bicikli su još uvijek robusni, s malo širim gumama i jačim ripnama. I duplo teži od običnih. Neki put mi paše kada sam teži, posebno u lošijim uvjetima, i vremenskim i onim na terenu. Neki put baš i ne. Ali to su e-bicikli: nude više, neki put nešto i oduzmu, ali daju novu draž vožnje i unose adrenalin. Pomažu kada vam treba kako biste zadržali tempo i stil kretanja.

    • +2
    Pedaliranje: Giant Talon E+ Izvor: tportal.hr / Autor: Dražen Breitenfeld

    Sljeme je zapravo idealno za električne bicikle, tako da se isplati kupnja jer će ih biciklisti koji žive u blizini moći bolje iskoristiti. Za vožnju gradom su izvrsni jer brzo ubrzavaju. Po ravnom terenu izvan grada znaju malo i umarati, uz ograničenje kretanja bicikla s potporom do 25 km/h. U svakom slučaju, Talon E+ je i za ambicioznije vozače. Na terenu će iznenaditi, a u gradu biti privlačan svojim lifestyleom i biti funkcionalan svugdje. To je MTB bicikl s kojim možeš sve.

    Sadržaj, stavovi i mišljenja izneseni u komentarima objavljenima na tportalu pripadaju autoru i ne predstavljaju nužno stavove uredništva tportala.