VELIKI ZAOKRET

Diesel se bacio na dizajniranje namještaja

17.03.2009 u 12:16

Bionic
Reading

Do sada smo ga pamtili kao high street brend, no oni koji obožavaju Dieselovu životnu filozofiju od sada će moći i svoj dom opremiti namještajem i kućnim accessoriesom s potpisom Diesela

Kreativni tim modne marke Diesel odlučio je iznenaditi svoje vjerne sljedbenike prvom kolekcijom Diesel Home. U suradnji s vodećim tvrtkama u svijetu dizajna interijera Foscarini (za rasvjetu) i Moroso (za namještaj), predsjednik kompanije Diesel Renzo Rosso napravio je veliki zaokret i svojim klijentima odlučio ponuditi namještaj i kućni accessories koji će slijediti Dieselovu lifestyle filozofiju. A ona je inovativna, rock'n'rollerska, buntovna i ironična, upravo sve ono na što smo od Diesela navikli. Riječ je, naime, o vrlo kreativnom dizajnu, začinjenom vintage detaljima, no itekako modernim. Svoju unikatnost i pomaknutost Diesel će pokazati i ovaj put lansirajući 'odjeveni' namještaj. Riječ je, naime, o namještaju koji će se moći presvlačiti različitim presvlakama, ovisno o vašem raspoloženju.

Kolekcija namještaja sadržavat će fotelje, stolove, komode, stolice, a javnosti će prvi put biti predstavljena u travnju u Milanu. Cijene pojedinih komada kretat će se od 256 do 5.195 dolara

U sljedeće četiri godine Dieselova kolekcija namještaja i kućnog accessoriesa trebala bi biti dostupna na europskom i američkom tržištu.