KAMPANJA ZA NOVI D&G MIRIS

Scarlett Johansson zamamna u ružičastom

19.08.2009 u 15:24

Bionic
Reading

Scarlett Johansson najprije je izgledala kao moderna Marilyn Monroe u reklami za make-up s potpisom Dolce&Gabbana, a sada još jednom mami uzdahe, sva u ružičastom, u kampanji kojom talijanski dvojac promovira novi miris

Kao zaštitno lice novog parfema Rose The One, ženstvenije verzije već postojećeg D&G mirisa The One, Scarlett Johansson na novim plakatima opravdava povjerenje talijanskog modnog dvojca. Pojavljuje se kao samosvjesna, zrela žena, na ružičastom krevetu koji se stapa s plahtom i ružičastom haljinom…

Naramenica haljine pala joj je s ramena, a u kombinaciji s poluotvorenim usnama i nakovrčanom kosom koja se rasipa po naslonu kreveta, Scarlett je neodoljivo privlačna.

Novi parfem ćemo na policama dućana moći potražiti u rujnu.