A TEK JE NA POLA PUTA

'The Voice - Najljepši glas Hrvatske' osvojio internet

03.03.2015 u 12:41

Bionic
Reading

Glazbeni show 'The Voice – Najljepši glas Hrvatske' ne osvaja samo ispred malih ekrana, već i na društvenim mrežama

Popularna subotnja emisija HTV-a tek je na polovici puta svog emitiranja, a već je ostvarila iznimnu gledanost. Osim što 'The Voice' u prosjeku gleda preko milijun gledatelja tjedno, veliku gledanost bilježi i na internetu pa tako na YouTubeu ima blizu sedam milijuna pregleda videozapisa.

Osim toga, raste i broj obožavatelja na službenoj Facebook stranici, koji je premašio sto tisuća, dok su snimke nekih nastupa imale i preko 24 tisuće lajkova.

Emisija se na Twitteru prati pod hashtagom #TheVoiceHRT, a službeni account ima 1339 pratitelja.

The Voice Instagram sadrži kratke video isječke i atraktivne fotografije, a prati ga 6103 članova ove zajednice.

'U cijelom showu posebno je zanimljiva činjenica da se dio videomaterijala snima samo za društvene mreže. Imamo posebne videozapise za našu službenu stranicu voice.hrt.hr te za Facebook i Instagram', kaže Tomislav Štengl, voditelj digitalnog tima.

'Iako smo iznimno ponosni na trenutnih 6,8 milijuna YouTube pregleda, najviše nas veseli što smo doista osvojili i tzv. drugi ekran. Danas se 'The Voice – Najljepši glas Hrvatske' gleda uz društvene mreže, koje su obavezan dio programa', ističe Ružica Vrdoljak iz agencije 404, koja je uz ekipu s HRT-a zadužena za digitalni nastup.