KRISTINA BRADAČ

Dizajnerica nježnog srca i opasne šake

15.03.2015 u 01:33

  • +8

Torbice Mariposa Kristine Bradač

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Bionic
Reading

Bivša manekenka, a danas vlasnica i dizajnerica branda Mariposa, čije modele torbica obožavaju mnoge dame s javne scene, otkrila je sve o novoj kolekciji torbica, svojim počecima i inspiracijama, ali i boksu koji trenira posljednjih nekoliko godina

Nije neobično da se manekenke i nakon godina profesionalnog bavljenja modelingom nastave baviti - modom. Prije dvije godine osmislili ste brand Mariposa i hrabro započeli kreirati i proizvoditi torbice. Što je prethodilo odluci da karijeru nastavite u modnim vodama?
Budući da sam još otkad sam bila malena djevojčica, provodila dane u maminom butiku modne odjeće, a potom i na svjetskim modnim pistama i stranicama svjetskih modnih magazina, oduvijek me ta moda okruživala. Jasno, to okruženje oblikovalo je i moj modni ukus i stil i nekako je nakon završetka karijere modela bilo logično da i ostanem u tom slatkom svijetu mode. Naprosto sam željela nastaviti živjeti tu svoju strast.

Mnoge slavne manekenke dizajnirale su donje rublje, lansirale parfeme, odjeću… zašto ste se odlučili baš za torbice?

Kako od svih modnih detalja najviše obožavam upravo – torbice, odluka o tome što ću nastaviti raditi, bila je zapravo laka. Mnoge žene veću pažnju pridaju cipelama, no moja fascinacija uvijek su bile torbice. Kada sam spojila tu strast sa svojom drugom strasti – leptirima, rodila se Mariposa.

Koliko ima istine u tvrdnji da su ženama za dobro raspoloženje važne samo tri stvari: dobre cipele, dobra torba i čista kosa?
To je apsolutna istina! Možete se osjećati najjadnije i odjenuti na sebe nešto poput traperica i džempera, ali kad na to dodate veselu torbicu i omiljeni par cipela – osmijeh se sam pojavi na licu.

Kakve su vas torbice uvijek mogle osvojiti?
Posebne i jeftine. Od tuda je i nastala ideja za Mariposu. Takve sam torbe najviše kupovala u Francuskoj i kada god sam ih nosila, dobivala sam najviše komplimenata.

Kad su torbice u pitanju, tko su vam modni uzori, čiji potpis osobito cijenite i zašto?
Chanel svakako jer ima tradiciju i dizajn koji nikada ne izlazi iz mode. Prada i Miu Miu su me isto kroz godine često privlačili zbog svoje razigranosti i stila. Iako su to skroz drugačije stilski dizajnirane torbe, mislim da svaka žena mora imati klasičnu i svakako posebnu torbu!

Jeste li pronašli svoju idealnu torbicu, neki 'vječni' model poput Chanela koji je nosiv u svakoj prilici?
Kad sam stvarala Mariposu, ja sam dizajnirala svoju savršenu torbicu. Svaka Mariposa odraz je mene i nikad ne bih proizvela nešto što i sama ne bih nosila. Mariposa ima modela svih veličina, tako da svatko po svojoj mjeri može pronaći svoju vječnu torbicu.

Prva kolekcija bila je nadahnuta leptirima, druga zvijezdama, a trenutno vam je akcent na resama. Kakve su priče u pozadini važnih odluka o simbolu koji nosi cijelu kolekciju?
Cijeli brand je inspiriran leptirima i mnoge torbe nose naziv neke vrste leptira, isto kao što i ja u svaku torbu dizajnom nastojim ubaciti nešto što mene u mojoj viziji podsjeća na tog leptira - kojima sam uvijek bila fascinirana. U modi je važno predvidjeti i pratiti trendove, time se vodim i ja pri dizajniranju. Tako sam i ja dizajnirala torbe s resama, koje su apsolutni hit ove sezone, i zvijezde, koje su bile posvuda ove zime, na odjeći, torbama, cipelama… No kao što sam već spomenula – nikada ne bih dizajnirala nešto, makar bilo ultra trendy, što i sama ne bih nosila.
Ono na što sam uistinu ponosna jest Mariposa kao 100% hrvatski proizvod: prirodna koža proizvedena je u Hrvatskoj, torbe se ručno šiju u zagrebačkom obrtu. Za izradu jedne torbice potrebno je i do četiri sata ručnog rada, što ih svakako čini jedinstvenima i posebnima.

Vaše modne kreacije prepoznale su i mnoge javne osobe s domaće scene. Jeste li osobno za njih birali modele i boju ili ste odabir prepustili njima?

Iznimno sam ponosna što su moje torbice prepoznale žene s domaće scene koje i osobno smatram ikonama stila, to je dodatna potvrda mog rada. Za one koje dobro poznajem mogu i sama pogoditi model i boju, no ima i mnogo onih koje se same jave i odaberu svoje favorite.


Čiji biste modni stil osobito pohvalili? Koje su to žene s domaće, a koje sa svjetske javne scene, čiji stil uvijek može na vas ostaviti dojam?

Apsolutno obožavam stil i način odijevanja za mene modne ikone, ali prije svega prijateljice, Ive Balaban. Volim žene koje nose modu neopterećeno, savršeno dotjerane i sa stilom, a ne izgledaju kao da su o tome previše razmišljale, već modu nose spontano i izgledaju kao da im je ugodno u toj odjeći. Od svjetski poznatih žena izdvojila bih svakako Kate Moss i Sienu Miller.

Tko su vam najveći kritičari, čiji savjet ćete uvijek rado poslušati?

Kad se bavite poslom poput ovoga, mnogo ljudi ima vam svašta reći i savjetovati, no savjeti koje ću svakako poslušati dolaze od moje mame.

Jeste li i vi 'manekenka' vlastitih modnih kreacija? U čemu se osjećate najudobnije?
Ja najviše štujem jednostavnost s dozom romantike i boja. Svaka žena je svoj stilist. Volim kombinirati visoku modu i street style modu. To je čar dobrog stila. Ući u trgovinu i kupiti sve skupo i s lutke, u meni ne budi kreativnost.

Kako najradije provodite slobodne trenutke, vrijeme kad ne radite?
Kad se bavite kreativnim poslom, onda rad zapravo nikad ne prestaje jer u svemu vidite inspiraciju, novu ideju. No naravno da se volim i opustiti uz svoje drago društvo u kojem se uvijek dobro nasmijem i zabavim, bilo da smo na nekom kućnom druženju, večeri ili u klubu. I volim se baviti sportom. Boks me očarao zadnjih godina. Zavoljela sam ga zahvaljujući treneru Saši Mrđenoviću.

Često putujete u Los Angeles. Biste li se mogli tamo preseliti?
Los Angeles je grad za koji me još od karijere modela veže mnogo toga. Volim taj grad zbog više stvari: miran je, neopterećen, ima super klimu, stalno je toplo. Ljudi su jako smireni. Kad sam bila mlađa, voljela sam najviše New York, a sad tamo ne bih mogla živjeti. Previše je kaotičan za mene.

Kakvi su vam poslovni planovi? Razmišljate li o širenje prodaje i izvan naših granica?

Svakako smatram da je Mariposa brend koji ima globalni potencijal, lagala bih kad bi rekla da ga ne vidim na nekim važnim svjetskim modnim destinacijama. Svakako ću ga ponuditi na strano tržištu i već radim na tome.