Zdravlje NEODOLJIVI ŠEĆER

Kako smanjiti čežnju za slatkim?

Izvor: Corbis Corbis , Autor:Corbis
  • Autor: tportal.hr
  • 28.11.2013 7:46:41
  • 5.10.2010 8:00:00

Često žudite za slatkim? Kada ste tužni, tješite se čokoladom? Mnogi osjećaju isto što i vi, ali nemojte se tješiti. Previše šećera u životu uzrokuje probleme, ali postoje načini da smanjite svoju želju za slatkim

Ljudi koji ne jedu puno šećera žive zdravije, a i vitkiji su. To su činjenice koje su poznate i onima koji jedu šećer, ali njih svakodnevno pobjeđuje njihova želja za slatkim. Kako pobijediti čežnju organizma? Pročitajte i olakšajte si život.

Adrianna Williams/Corbis
Neka desert bude od voća, a ne od šećera
Izbjegavajte sol

Nastojte u prehrani ne koristiti previše soli. Točnije, izbjegavajte je gdje god možete. Osim što nije dobra za zdravlje, sol zapravo izaziva i želju za slatkim.

Jedite više povrća

Pet do devet objeda sastavljenih od povrća stvarno mogu pomoći vašem zdravlju. Ako vam se to čini puno, započnite s četiri takva objeda, a onda postupno povećavajte. Iskušajte povrće koje možda dosad niste jeli. To će vam u život unijeti i element novosti. Povrće žvačite pažljivo i polako. Baš kao i šećer, i povrće opušta tijelo, ali za razliku od slatkog u organizam unosi prave nutritivne vrijednosti poput vlakana.

Odaberite smeđu rižu
Jedite smeđu rižu jednom ili, još bolje, dva puta dnevno. Smeđa riža je puno zdravija od bijele i njezini sastojci održavaju stabilnost šećera u krvi, a samim time i vašega raspoloženja. Osim toga, smeđa riža pruža i dulji osjećaj sitosti.

Za desert – voće
Umjesto kolača ili čokolade, za desert odaberite komad voća. Možete i skuhati kompot od različitoga voća, pa to jesti nekoliko puta tjedna. U svakom slučaju važno je da se naviknete da se vaš desert sastoji isključivo od voća.

San je važan

Odmarajte se dovoljno. Katkad se čini da u danu nema dovoljno sati, ali svejedno pronađite vremena za odmor koji mora biti jedan od vaših prioriteta. Odlazite na spavanje ranije jer ništa nije tako dobro kao san koji započinje oko 22 ili 23 sata te traje do sedam ili osam ujutro. To je znanstveno dokazano. Osobe koje tako spavaju stabilnije su i ne moraju unutarnje poteškoće rješavati slatkišima.

Životna ravnoteža
Postoji li nešto u vašem životu što uzrokuje stres koji više ne možete ignorirati? Nešto što skrivate i sami od sebe pomoću šećera? Poznato je da mnogima slatko pomaže u 'rješavanju' emotivnih problema. Ako se ne možete sami suočiti sa svojim problemom, potražite pomoć jer on neće nestati nakon pojedene velike čokolade.

Uživajte u životu
Kao što je cigareta mnogima zavjesa iza koje ne žele pogledati u svoj život, tako je i slatko nekim ljudima svojevrsna zaštita. Kako ne biste bježali od samih sebe, počnite se baviti stvarima koje vas raduju. Čitajte, šećite, vozite bicikl, meditirajte i činite bilo što će u vama izazivati osjećaj da je život lijep i sladak i bez šećera.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još
ModaKomoda Pročitaj više
Horoskop
Horoskop Pročitaj više