MAST NIJE PRIJATELJ

Počela najveća kampanja protiv debljine

02.01.2009 u 09:00

Bionic
Reading

Britanci s početkom nove godine kreću u najveću marketinšku kampanju dosad koja bi trebala uvjeriti ljude da im 'mast' nije prijatelj. Naime, 9.000 Britanaca godišnje umre od posljedica prekomjerne težine

Kako bi spriječila ovaj veliki problem, vlada se odlučila za opsežnu kampanju u kojoj će ljude pokušati uvjeriti da se zdravije hrane te da se više kreću i bave sportom.

Slogan simboličnog naziva 'Mast vam nije prijatelj' vrtjet će se na televizijskim i radijskim reklamama, a na opasnosti zbog debljine upozoravat će i s plakata u dućanima i, naravno, na bilboardima. Ako ne promijene navike i nastave živjeti kao sada, do 2050. godine čak 90 posto današnje djece bit će gojazno ili pretilo. Prijetit će im tada bolesti poput dijabetesa i srčanog oboljenja, piše Independent.co.uk.

'Ovo nije obična kampanja, ovo je revolucija za bolji stil života, ovo je upozorenje da se, dugoročno gledano, navike ljudi moraju promijeniti', rekao je Dawn Primarolo, britanski ministar zdravstva. Poražavajuće je to da je samo šest posto ljudi svjesno povezanosti debljine i rizika oboljenja od dijabetesa, raka, bolesti srca.