Zdravlje RECEPT KOJI PALI

Što treba jesti da bi kosa bila zdrava i lijepa?

Ako ste često na dijeti, morate znati da to može loše utjecati na vašu kosu. Najbolje je hraniti se raznoliko i zdravo

Svaka je žena posebno osjetljiva na svoju kosu. Uvijek želimo da ona izgleda lijepo i njegovano. Često zbog toga koristimo puno preparata, od šampona, regeneratora koji se ispire i koji se ne ispire, do maski, gelova, ulja, pjene... Možda bismo trebale izaći iz kupaonice i zaputiti se u - kuhinju!

'Svaki mjesec kosa naraste od jedan do tri milimetra, a temelj na kojemu raste naša nova kosa, nokti i koža su hranjive tvari koje jedemo. Ako se zdravo hranite, bit će snažniji, i iznutra i izvana', kaže Dawn Jackson Blatner, nutricionistica iz Chicaga.
Ako cijeli život imate tanku kosu, nikakva prehrana neće vam pomoći da imate 'grivu', ali možete osnažiti kosu i održavati je zdravom i kvalitetnom.

Evo kojih deset namirnica će vam u tome pomoći:

Losos je pun omega-3 masnih kiselina koje su osnova zdrave prehrane, a također je izvor proteina, željeza i vitamina B 12.

Tamnozeleno povrće je prepuno vitamina A i C, željeza i kalcija, a to znači da su blitva, špinat i brokula izvrstan izvor zdravlja za kosu i cijeli organizam.

Grah je odličan izbor jer ima puno proteina pa tako potiče rast kose. Također sadrži željezo, cink i biotin. Ako vam nedostaje biotina, vrlo često kosa postane tanka i lomljiva.

Orašasti plodovi, i to svi, od oraha do kikirikija, odlični su za sjaj kose. Izvor su selenija, minerala koji je vrlo bitan za zdravlje tjemena. Orašasti plodovi sadrže i omega-3 masne kiseline i cink, koji je vrlo važan u jačanju kose. Ako vam se kosa lista, vjerojatno vam nedostaje cinka.

Piletina i puretina su odličan izbor mesa ako želite poboljšati kvalitetu kose. Pune su proteina koji su važni za očuvanje boje kose i jačanje vlasi.

Jaja su na svaki način su dobra za vašu kosu. Puna su vitamina B 12 i biotina.

Cjelovite žitarice odgovarat će vašoj kosi jer pružaju dovoljno cinka, željeza i vitamina B.

Kamenice su na glasu kao afrodizijak, ali mogu biti jako dobre za vašu kosu jer sadrže puno cinka, a od njega je kosa gušća i bujnija. Ako su vam kamenice ipak malo preskupe, cink možete naći i u janjetini i govedini.

Mliječni proizvodi
, naravno, ne punomasni, odličan su izvor kalcija koji je važan za rast kose.

Mrkva je puna vitamina A koji je, već svi znaju, važan za vid, ali i za zdravlje tjemena, a to je temelj za zdravu i kvalitetnu kosu.

Kombinacija svih namirnica je uvijek najbolji put do lijepe kože i kose. Pazite da jedete uravnoteženo. Mnoge dijete, pogotovo one rigorozne i one koje potpuno izbacuju pojedine namirnice iz prehrane, mogu biti pogubne za zdravlje i ljepotu vaše kože i kose.

193473,193027,193060,192306
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još
ModaKomoda Pročitaj više
Horoskop
Horoskop Pročitaj više