tportal.hr

Zagreb
+19
Osijek
+17
Pula
+20
Rijeka
+21
Zadar
+21
Split
+22
Dubrovnik
+22

ZDRAVLJE DJETETA

Za zdravu trudnoću

Bez obzira jeste li trudnoću čekali mjesecima ili vas je pozitivan test iznenadio, vrlo je vjerojatno da ćete razdoblju koje vas očekuje morati mijenjati prehrambene navike. Velik broj žena u trudnoću ulazi s nutritivnim manjkom bilo da se radi o željezu, kalciju ili mastima važnim za razvoj mozga

Datum objave:
7.5.2012 10:52

Zadnja izmjena:
7.5.2012 16:42

Vezane teme

Poznato je da prehrana u trudnoći ima izravan utjecaj na dobrobit novorođenčeta, zato je razdoblje trudnoće vrijeme kada bi svaka žena trebala obratiti pažnju na prehranu kako bi djetetu, ali i svom organizmu osigurala potrebne količine hranjivih tvari.

Jesti za dvoje ili ipak ne?
U trudnoći je doista potrebno jesti za dvoje, no zaboravlja se da je od te dvije osobe jedna mala beba čije su energetske potrebe, pogotovo u početku minimalne. Energetski unos hrane potrebno je u prosjeku povećati samo za 300 kcal što odgovara dvjema jabukama dnevno. 

Što s kavom, alkoholom, gaziranim napicima?
Trudnicama je potrebno oko dvije litre tekućine dnevno, od čega bi većina trebala biti voda, ali mogu se uzimati i mlijeko te svježi prirodni sokovi. Često pijenje alkoholnih pića povećava opasnost od fizičkih i mentalnih defekata novorođenčeta. S obzirom da nije poznata granica tj. sigurna količina alkohola najbolje ga je potpuno izbjegavati. Isto vrijedi i za gazirane napitke koji osim što sadrže dosta kalorija nepovoljno utječu na zdravlje kostiju. Kad je riječ o kofeinu mišljenja su podjeljena – najbolje je ograničiti se na jednu ili dvije šalice dnevno.

Koje vitamine odabrati?
U ranoj trudnoći, ali i prije začeća, najvažnija je folna kiselina, pa se ženama u reproduktivnoj dobi preporučuje 400 µg folne kiseline na dan. U prehrani trudnica naglasak se najviše stavlja na željezo jer se potrebe za željezom povećavaju i do 50%, osobito tijekom drugog i trećeg trimestra, a iznimno su važni i kalcij te esencijalne masne kiseline. Hrana koja će vas najbolje opskrbiti hranjivim tvarima potrebnim u trudnoći su cjelovite žitarice, povrće, voće, mliječni proizvodi te meso i riba provjerene kvalitete. Uz pažljivo uravnoteženu prehranu prikladna kombinacija vitamina i minerala dat će vam dodatnu sigurnost i ukloniti eventualni manjak esencijalnih nutrijenata.

Kako biste u trudnoći osigurali potrebne količine potrebnih hranjivih tvari preporučujemo Natural Wealth® Prenatal. Prenatal je formulacija koja zadovoljava specifične potrebe trudnica, dojilja i žena koje planiraju trudnoću. Samo jedna tableta dnevno osigurava 10 vitamina uključujući pravilno izbalansiran omjer vitamina B skupine i dovoljnu količinu folne kiseline. Optimalne količine kalcija, magnezija i željeza pomoći će vam da izbjegnete manjak ovih važnih minerala.

Često se zaboravlja da je dojenje u nutritivnom smislu još zahtjevnije od trudnoće. Potrebe za većinom vitamina i minerala su barem dvostruko veće u odnosu na razdoblje prije trudnoće. Zato i nakon rođenja djeteta nastavite uzimati Prenatal kako biste se brže oporavili, zaštitili organizam te lakše prebrodili umor i iscrpljenost.

Više informacija potražite na www.naturalwealth.com.hr

Sviđa ti se članak? Preporuči ga prijateljima!


modakomoda

Važno: Rubrike, Sex files, cura i frajer dana i crna kronika mogu sadržavati sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina. Osobama mlađim od 18 godina se savjetuje posjet ovim rubrikama jedino i samo uz nadzor punoljetne osobe.
Tportal je član Hrvatskog vijeća za medije. HVZM je samoregulatorno tijelo koje prati i sankcionira kršenja novinarske etike.
Saznajte više na http://www.hvzm.hr/
vijece@hvzm.hr