Zdravlje HODANJEM DO VITKOSTI

Sto koraka u minuti kao zamjena za tjelovježbu

  • Autor: N. T.
  • 20.3.2009 9:43:39
  • 20.3.2009 8:00:00

Da bi se obična šetnja smatrala tjelovježbom, čovjek bi trebao hodati pola sata, čineći 92 do 102 koraka u minuti

Kao zamjenu za tjelovježbu mnogi radije prakticiraju brzu šetnju, no dosad nije bilo dokazano koliko ona treba biti brza da bi imala donekle jednaku učinkovitost kao i tjelovježba.

Poznati nutricionist i znanstvenik na Sveučilištu u San Diegu Simon J. Marshall u časopisu HealthDay navodi da bismo trebali uhvatiti ritam od 100 koraka u minuti ako želimo ostvariti dobrobiti za tijelo hodanjem.

U prosjeku bismo trebali učiniti 92 do 102 koraka u minuti i hodati najmanje pola sata, da bi se ta šetnja mogla smatrati tjelovježbom umjerenog intenziteta i da bismo imali zdravstvene koristi.

Marshall ističe da bi nam idealna polazna točka trebala biti 1000 koraka u 10 minuta, prije nego uspijemo postići kondiciju za 3000 koraka u 30 minuta.

Potrebno je naglasiti da se navedene brojke odnose na zdrave, mlađe osobe, prosječne dobi 32 godine. Osobe koje imaju višak kilograma morale bi smanjiti tempo jer se njima teže kretati, s obzirom da njihovi mišići nose veću težinu.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još
ModaKomoda Pročitaj više
Horoskop
Horoskop Pročitaj više