Zdravlje COCA-COLA JE TO

'Biciklom na posao' dobio nagradu američkog časopisa PR News

Nakon projekta Lijepa naša Sava, koji je osvojio Europsku nagradu za izvrsnost, ovo je drugi društveno odgovorni projekt Coca-Cole HBC Hrvatska nagrađen na međudržavnoj razini

Projekt 'Odsada biciklom na posao', koji je pokrenula Coca-Cola HBC Hrvatska u javno-privatnome partnerstvu s udrugom Moj bicikl, dobio je počasnu nagradu za promicanje društveno odgovornog poslovanja na tradicionalnoj dodjeli nagrada uglednoga američkog časopisa PR News, održanoj 8. ožujka u Washingtonu (PR News' CSR Awards).

U kategoriji odnosi sa zaposlenicima Coca-Cola HBC Hrvatska je s projektom 'Odsada biciklom na posao' ušla u završno nadmetanje s još trima svjetskim tvrtkama. S obzirom na to da je konkurencija, prema riječima organizatora, bila iznimno jaka, sve su tvrtke finalistice primile nagradu. Glavnu je nagradu u spomenutoj kategoriji osvojila tvrtka EMD Serono, Inc za projekt 'Making a Difference in Society'.

'Vrijednosti su našeg projekta 'Odsada biciklom na posao' višestruke – riječ je o vrijednome društveno odgovornom projektu koji unapređuje međuljudske odnose u Coca-Coli HBC Hrvatska i potiče zaposlenike na odgovorno ponašanje prema društvu. Drago nam je što su te vrijednosti prepoznate i na međunarodnoj razini u iznimno jakoj konkurenciji', izjavila je direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću Coca-Cole HBC Hrvatska, Boška Trbojević. 'Ovu prestižnu nagradu smatramo velikim priznanjem za svoj rad te poticajem za nastavak toga i svih naših drugih društveno odgovornih projekata.'

Projekt 'Odsada biciklom na posao' pokrenula je Coca-Cola HBC Hrvatska u suradnji s udrugom Moj bicikl kako bi svoje zaposlenike potaknula na aktivniji životni stil i na što češću uporabu bicikala. Okosnica je projekta nabava posebnih Bistrinih bicikala koje Coca-Cola HBC Hrvatska ustupa svojim zaposlenicima na besplatno korištenje za dolazak na posao ili za rekreaciju. Vožnja biciklom ne onečišćuje zrak i ne stvara buku, a pola sata vožnje dnevno nadomješta dnevnu potrebu za fizičkom aktivnošću te se bicikl smatra zdravim i jeftinim prijevoznim sredstvom u gradskim sredinama. Stoga Coca-Cola HBC Hrvatska preporučuje izbor bicikla kao prijevoznoga sredstva vlastitim zaposlenicima i promiče ga. Dosad je tijekom projekta Coca-Cola HBC Hrvatska nabavila više od 60 bicikala i predala ih na korištenje svojim zaposlenicima u podružnicama diljem Hrvatske.

Nakon projekta Lijepa naša Sava, koji je osvojio Europsku nagradu za izvrsnost 2009. godine, ovo je drugi društveno odgovorni projekt Coca-Cole HBC Hrvatska koji je dobio međunarodno priznanje.
  • Sviđa vam se članak? Preporučite ga prijateljima putem ovih servisa:
  • Pošaljite mailom
Čitajte još
ModaKomoda Pročitaj više
Horoskop
Horoskop Pročitaj više