COCA-COLA JE TO

'Biciklom na posao' dobio nagradu američkog časopisa PR News

14.03.2011 u 21:50

Bionic
Reading

Nakon projekta Lijepa naša Sava, koji je osvojio Europsku nagradu za izvrsnost, ovo je drugi društveno odgovorni projekt Coca-Cole HBC Hrvatska nagrađen na međudržavnoj razini

Projekt 'Odsada biciklom na posao', koji je pokrenula Coca-Cola HBC Hrvatska u javno-privatnome partnerstvu s udrugom Moj bicikl, dobio je počasnu nagradu za promicanje društveno odgovornog poslovanja na tradicionalnoj dodjeli nagrada uglednoga američkog časopisa PR News, održanoj 8. ožujka u Washingtonu (PR News' CSR Awards).

U kategoriji odnosi sa zaposlenicima Coca-Cola HBC Hrvatska je s projektom 'Odsada biciklom na posao' ušla u završno nadmetanje s još trima svjetskim tvrtkama. S obzirom na to da je konkurencija, prema riječima organizatora, bila iznimno jaka, sve su tvrtke finalistice primile nagradu. Glavnu je nagradu u spomenutoj kategoriji osvojila tvrtka EMD Serono, Inc za projekt 'Making a Difference in Society'.

'Vrijednosti su našeg projekta 'Odsada biciklom na posao' višestruke – riječ je o vrijednome društveno odgovornom projektu koji unapređuje međuljudske odnose u Coca-Coli HBC Hrvatska i potiče zaposlenike na odgovorno ponašanje prema društvu. Drago nam je što su te vrijednosti prepoznate i na međunarodnoj razini u iznimno jakoj konkurenciji', izjavila je direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću Coca-Cole HBC Hrvatska, Boška Trbojević. 'Ovu prestižnu nagradu smatramo velikim priznanjem za svoj rad te poticajem za nastavak toga i svih naših drugih društveno odgovornih projekata.'

Projekt 'Odsada biciklom na posao' pokrenula je Coca-Cola HBC Hrvatska u suradnji s udrugom Moj bicikl kako bi svoje zaposlenike potaknula na aktivniji životni stil i na što češću uporabu bicikala. Okosnica je projekta nabava posebnih Bistrinih bicikala koje Coca-Cola HBC Hrvatska ustupa svojim zaposlenicima na besplatno korištenje za dolazak na posao ili za rekreaciju. Vožnja biciklom ne onečišćuje zrak i ne stvara buku, a pola sata vožnje dnevno nadomješta dnevnu potrebu za fizičkom aktivnošću te se bicikl smatra zdravim i jeftinim prijevoznim sredstvom u gradskim sredinama. Stoga Coca-Cola HBC Hrvatska preporučuje izbor bicikla kao prijevoznoga sredstva vlastitim zaposlenicima i promiče ga. Dosad je tijekom projekta Coca-Cola HBC Hrvatska nabavila više od 60 bicikala i predala ih na korištenje svojim zaposlenicima u podružnicama diljem Hrvatske.

Nakon projekta Lijepa naša Sava, koji je osvojio Europsku nagradu za izvrsnost 2009. godine, ovo je drugi društveno odgovorni projekt Coca-Cole HBC Hrvatska koji je dobio međunarodno priznanje.