STIŽE NOVI BABY BOOM

Recesija nas potiče na češći seks

17.02.2011 u 14:46

Bionic
Reading

Pod utjecajem recesije i sveopćeg nedostataka novca, mnogi parovi nastoje uštedjeti te su otkrili da su mnoge dobre stvari u životu besplatne. U potrazi za jeftinijom zabavom, mnogi parovi sve češće posjećuju vlastite spavaće sobe te se prepuštaju strastima

Znanstvenici tvrde da je upravo aktualna recesija i nedostatak novca za izlaske i provode u mnoge veze vratila strast te se mnogi parovi češće imaju spolne odnose kako bi se zabavili. Stručnjaci smatraju da bi upravo te novonastale promjene u mnogim vezama mogle rezultirati novim baby bumom. Kako tvrde savjetnici koji se bave rješavanjem kriza i problema u vezama, mnoge parove je financijska kriza i problemi uzrokovani time dodatno zbližila i potaknula njihovu intimnost.

Doktorica Pam Scurr, savjetnica za parove, tvrdi: 'Oni parovi koji su prisiljeni štedjeti kako bi preživjeli recesiju češće ostaju kod kuće te provode više zajedničkog vremena. Uživaju u zajedničkim trenutcima te se to sigurno odražava i na povećanje strasti u spavaćoj sobi.'

Međutim, kako tvrdi doktorica Pam Scurr, to se ipak ne odnosi na sve parove. Naime, koji parovi koji su prekinuli još uvijek žive pod istim krovom jer nemaju dovoljno novca da si priušte samostalni život.

Iako odgoj djeteta zahtijeva jako puno novca, mnoge žene su odlučile da je baš sada pravo vrijeme da postanu majke, pa čak iako su na radnom mjestu proglašene viškom, tvrde znanstvenici. Da se seksualni život mnogih parova u doba recesije rasplamsao pokazuje i podatak sve većeg broja prodanih kućnih testova za trudnoću te sve manja potražnja za prezervativima.

Joy Wickham, distributer prodajnog lanaca Tesco tvrdi: 'Recesija je mnoge parove prisilila da u cilju štednje malena zadovoljstva poput odlaska u restoran i kino zamijene ostankom kod kuće te se češće prepuštaju čarima seksa. Situacija manje potražnja za kondomima te veće potražnje testova za trudnoću pojavila se sukladno s recesijom 2008. godine, a taj trend se nastavio i u 2009. godini.'

Zavod za statistiku Velike Britanije tvrdi kao se broj rođenih beba u Velikoj Britaniji već povećao, a prodajni lanac Marks & Spencer izvještava o povećanoj prodaju dječjih igračaka za 60 posto.