KRALJICA NAMJEŠTAJA

Službeno je: u ovim godinama prerast ćete Ikeu

17.01.2017 u 11:38

Bionic
Reading

Ikea je postala nezamjenjiva trgovina namještajem zbog simpatičnog dizajna, ali i povoljnih cijena, ali jedno istraživanje pokazuje da je kad-tad prerastemo i tražimo kvalitetnije komade koji će našem domu dati jedinstven pečat

Tvrtka Earnest provela je istraživanje na uzorku od 43.000 osoba o njihovoj potrošnji na namještaj i detalje za opremu stana kroz godine, a svima je posebno bilo zanimljivo koliko i u kojoj dobi najviše vole kupovati u popularnoj Ikei. Pokazalo se da Ikeinim namještajem najčešće stanove opremaju mladi u dobi od 24 godine. To se čini i vrlo logično jer se obično radi o prvom samostalnom uređenju stana i s malim budžetom, a istraživanje pokazuje da se u Ikeu vraćaju idućih deset godina. Osim povoljnih cijena, ali suvremenog i praktičnog dizajna, Ikea je idealna za početnike jer u trgovinama nudi ideje kako nešto složiti, kombinirati ili čak preurediti prema željama.

Zato se računa da smo u 34. godini službeno prerasli povoljne komade i sitnice iz poznate švedske trgovine namještajem pa tražimo nešto posebnije, s osobnim pečatom, a često i skuplje. Istina je da u toj dobi prije možemo izdvojiti više novca za jedan komad namještaja nego što bismo u 24., ali vjerojatno i puno bolje znamo što nam se toliko sviđa da će nam stan krasiti dugi niz godina.

STAKKEA days - - - #aesthetic #photography #ikea #stakkea

Fotografiju objavljuje seven years cold ❄️ (@glittersargent)

Taj prijelaz događa se u ranim tridesetima i Earnest piše kako je prosječna dob kupca koji kupuje u skupljim ili dizajnerskim trgovinama od 31. do 33. godine.

Two new easy chairs on the deck??✌?

Fotografiju objavljuje INSPIRED QUARTERS | KIM (@inspiredquarters)

U dobi od 24 godine Ikei je vjerno oko 35 posto kupaca, nakon 40. se ljudi više okreću drugačijem namještaju. Vole vintage komade koje ponekad treba malo preurediti. To je zgodno jer na kraju imate originalan namještaj, ali u tome smjeru im se sviđaju i Ikeini komadi koji se mogu do kraja urediti prema po svojoj ideji. Ikea čak organizira i natjecanja nazvana Ikea Hacking na kojima natjecatelji trebaju pokazati koliko su kreativni i na koje se sve načine može iskoristiti neki njihov proizvod.