NE NASJEDAJTE

Trikovi trgovaca zbog kojih trošite previše na kozmetiku

05.03.2015 u 10:13

Bionic
Reading

Čim uđete u trgovinu prepunu mirisa i primamljive šminke, vjerojatno se morate obuzdavati od pretjeranog šopinga, ali prodavači imaju cijeli niz trikova kojima se svojski trude kako biste kod njih ostavili što više novca, a to je posebno vidljivo na kozmetičkim odjelima

Žene se jednostavno vole šminkati i uvijek će barem pogledati što ima novoga u svijetu kozmetike, ali teško je odoljeti nekom novom sjajilu za usne ili maskari koja svečano obećava najveće trepavice. Da bi vam bilo još teže, trgovci imaju trikove zbog kojih ćete lako kupiti i koji proizvod više umjesto da se othrvate skupocjenim artiklima.

Pomno odabrana rasvjeta

Rasvjeta u robnim kućama obično je postavljena visoko na stropu pa kupci svoju put mogu doživjeti u neprimamljivim tonovima u zelenkastim i plavim nijansama. Stoga su na odjelima s kozmetikom najčešće instalirana LED bijela svijetla jer ona boje i tonove čine atraktivnijima, posebno kada se osoba gleda u ogledalo i isprobava neki artikl.  LED svjetla korisnicima naime pružaju osjećaj kao da su u foto studiju i izgledaju mladolikije.

Ruževi za usne imaju svoju poziciju

Kao što su slatkiši u trgovinama djeci nadohvat ruke, tako su i ruževi pažljivo smješteni na lijepo uređenim pultovima. Jednostavno vam se nađu pod rukom, razgledavate kakvih sve boja i brendova ima pa ćete se prije odlučiti za jedan.

Dva ili tri za cijenu jednoga

Košare s proizvodima koji su na sniženju pa možete odabrati nekoliko proizvoda u paketu po nižoj cijeni također su namjerno smještene nadohvat ruke. Trgovci računaju da ćete uz maskaru odabrati i olovku za oči ili primjerice olovku za usne uz ruž, posebno kad je naznačeno sniženje.

Skrivene cijene

Dok su ruževi i sniženja nadohvat ruke, cijene proizvoda nisu. Morate se potruditi pronaći cijenu određenog artikla ili pitati prodavača, ali puno žena do tada se već odluči počastiti tim jednim lijepim sjenilom za oči ili nekom drugom kozmetikom, djelomično jer im je neugodno vratiti je na policu iako im je cijena previsoka, piše Daily Mail

Mamac u besplatnim uzorcima

Tvrtke godišnje troše milijune na besplatne uzorke jer znaju da imaju veću šansu kupca pridobiti čim takne ili osjeti fin miris novog proizvoda. Kao što su neka istraživanja pokazala da je šansa veća za 60 posto da ćete kupiti određeni automobil ako ste ga probali voziti, tako je i s kozmetikom, ali se radi o daleko višem postotku.

I odjeća trgovaca je važna

Praksa je pokazala da je i odjeća trgovaca jako važna, a prodaja je bolja ako nose bijelo. Prodavačice koje vam nude neki uzorak ili novi miris imaju bolji utjecaj na vas ako nose bijelu odjeću, baš kao što to rade doktori ili dermatolozi pa se stvara jači dojam da vam je proizvod potreban jer se osjećate kao da ste dobili nešto važno i vrijedno za zdravlje odnosno ljepotu.