NJEŽNI MEDVJEDI

Možete li zamisliti da su ovo naši moćni hokejaši?

10.02.2015 u 17:04

  • +5

Hokejaši

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: John Pavlish

Bionic
Reading

Modna dizajnerica Aleksandra Dojčinović i hokejaši Medveščaka udružili su snage kako bi prikupili donacije za školske obroke djeci iz obitelji lošijeg imovinskog stanja diljem Hrvatske u kampanji #DaNeBuduGladni humanitarne udruge Portal dobrote

'Udomi me i osiguraj obrok djeci u školama', riječi su koje bi izgovorili, kada bi naravno mogli govoriti, mali plišani medvjedići, točnije plišane medvjedice odjevene u kreacije modne dizajnerice Aleksandre Dojčinović i snimljene u kampanji koja najavljuje humanitarnu akciju udruge Portal dobrote i hokejaša Medveščaka.

Međutim za njih su u svrhu prikupljanja donacija za školske obroke učenicima iz obitelji lošijeg imovinskog stanja progovorili upravo popularni zagrebački Medvjedi. Naime hokejaši Medveščaka odlučili su podržati veliku i važnu nacionalnu kampanju 'Da niti jedno dijete u hrvatskim školama ne bude gladno' humanitarne udruge Portal dobrote, kojoj je cilj pomoći onoj djeci čiji roditelji nisu u mogućnosti financirati školske obroke zbog lošijeg imovinskog stanja, a koja nisu u programu socijalne skrbi jer im roditelji mjesecima ne primaju plaću ili su pod ovrhama ili pak imaju iznimno niska primanja.

Tijekom prosinca hokejaši Medveščaka, slaveći svoju 100. utakmicu u KHL prvenstvu i svoj 100. gol u drugoj klupskoj KHL sezoni, donirali su sredstva za 400 školskih obroka. Svjesni da je to odličan početak, ali ne i dovoljno sredstava za ovu kampanju, Medvjedi su pozvali i svoje prijatelje da im se pridruže. Među prvima kampanji se pridružila poznata hrvatska modna dizajnerica Aleksandra Dojčinović i njezin tim Lei Lou. Dizajnerica je posebno za ovu akciju dizajnirala 30 ekskluzivnih kreacija i u njih odjenula 30 plišanih medvjedica.

'Možda sam u početku bila malo sumnjičava kad su mi rekli da će upravo hokejaši osmisliti kampanju za promociju plišanih medvjedica u kreacijama brenda Lei Lou, no kada sam prvi put čula i vidjela skice njihovih ideja, a zatim vidjela finalne fotografije, ostala sam impresionirana. Nevjerojatno je i predivno to da su ti snažni, pa čak i grubi dečki koje gledamo na ledu u svoj onoj opremi i gdje je fizički, grubi kontakt dio svake sekunde njihove igre, osmislili ovako nježne, simpatične i zabavne scene. Doista imaju veliko srce!', rekla je Aleksandra Dojčinović

Naime zadatak hokejaša bio je odabrati 'svoju medvjedicu' i prirediti joj iznenađenje za prvi susret, a koji je zatim svojim aparatom zabilježio mladi fotograf Ivan Pavliš.

'Ovo nije bio nimalo lak zadatak, no sigurno je bilo zanimljivo. Morali smo, svatko za sebe, osmisliti priču kojom bismo iznenadili i razveselili naše nove prijateljice s kojima zajedno pomažemo učenicima u hrvatskim školama. Za mene je bilo jednostavno! Kako već mjesecima djeci u domovima, bolnicama, vrtićima te u knjižnicama čitam priče na hrvatskom jeziku, odlučio sam i svoju medvjedicu obradovati čitanjem priče. Odabrao sam Macu Papučaricu, dječji klasik, i čini mi se da je bila zadovoljna', pojasnio je hokejaš Mike Glumac

Naravno, cilj kampanje je prikupiti novčane donacije za dječje školske obroke u hrvatskim školama. Upravo iz tog razloga ovo snimanje samo je uvod u akciju prikupljanja donacija za obroke. Donacije će se prikupljati prodajom plišanih medvjedica u kreacijama dizajnerice Aleksandre Dojčinović te prodajom ekskluzivnog kalendara s fotografijama hokejaša i medvjedica tiskanog u limitiranom broju primjeraka.

Početna cijena jedne plišane medvjedice u kreaciji Aleksandre Dojčinović jest 1.600 kuna, što odgovara vrijednosti školskih obroka za jedno dijete tijekom cijele školske godine. Medvjedice su u prodaji od 14. veljače, praznika ljubavi, a mogu se kupiti putem stranice www.aukcije.hr, na kojoj je svaki donator u mogućnosti ponuditi i veću donaciju te tako osigurati još veći broj obroka, putem stranice udruge Portal dobrote na Facebooku, putem www.medvescak.com, kao i putem stranica KHL MEDVEŠČAK Zagreb i modnog brenda Lei Lou na Facebooku.

Limitirana edicija kalendara s fotografijama iz kampanje po cijeni od 45 kuna, što je jednako vrijednosti tjednog obroka za jednog hrvatskog školarca, bit će u ekskluzivnoj prodaji također od 14. veljače i zatim na domaćim utakmicama Medveščaka koje se igraju u Domu sportova 20. i 22. veljače.

Osobne i korporativne donacije za školske obroke u sklopu kampanje 'Da niti jedno dijete u Hrvatskim školama ne bude gladno' moguće je uplatiti i direktno na žiroračun Humanitarne udruge Portal dobrote, na broj računa HR5924020061500035096 (Erste banka). Vrijednost jednog školskog obroka procjenjuje se na devet kuna.