USUSRET IKEI

'Svaki komad namještaja napravit ćemo 10 posto jeftinije'

19.08.2014 u 11:36

Bionic
Reading

Veliki, srednji i mali proizvođači pod okriljem web shopa hrvatskinamještaj.hr ujedinili su se prvi put te ne žele pokleknuti pred velikim i moćnim kućama s jakim marketingom i jeftinijim uvoznim namještajem. Svakom kupcu spremni su komad namještaja koji nađe u bilo kojem centru u Hrvatskoj, a uvozni je proizvod, napraviti po 10 posto nižoj cijeni

I dok jedni kukaju nad sudbinom hrvatskih proizvođača, drugi su čvrsto uvjereni da nije vrijeme za povlačenje nego za još bolji i kvalitetniji rad.

Hrvatski proizvođači i hrvatskinamještaj.hr, kao i dizajneri namještaja i interijera, kampanjom 'Kvaliteta s 10 zvjezdica' garantiraju da će po 10 posto nižoj cijeni svakom kupcu napraviti proizvod koji će vizualno biti isti ili sličan uvoznom proizvodu koji kupac pronađe u robnim kućama, prodajnim centrima ili u salonima namještaja u Republici Hrvatskoj. Kampanja je to kojom se nastoji zaštititi hrvatska drvna industrija, akoja je prvi put ujedinila sektor koji pred jeftinim namještajem neželi kleknuti na koljena.

Cilj je zaštititi hrvatsku drvnu industriju i njenu proizvodnju od jeftinog uvoznog namještaja!

Kako naručiti

'Na mrežnoj stranici www.hrvatskinamjestaj.hr bit će stranica s proizvodima koje kupci žele da im se naprave, sa svim potrebnim informacijama, a nama će se javljati sami proizvođači koji mogu napraviti takav proizvod i po 10 posto nižoj cijeni. Na taj način su svi ravnopravni i nikoga ne favoriziramo te tako dajemo mogućnost svakom obrtniku ili tvrtki da si osiguraju posao. Projekt bi trebao udružiti proizvođače te bi svaka tvrtka dala svoj doprinos kako bi u konačnici proizvod cjenovno bio konkurentan. Ovo se može gledati i kao formiranje  ogromnog klastera hrvatskih proizvođača namještaja', pojašnjava Alić, inače predsjednik Uprave tvrtke Aurea grupa, specijalizirane marketinške agencije za brendiranje tvrtki u drvnoj industriji.

'Zbog velike količine uvoznog namještaja mislim da je ova kampanja zadnje što je preostalo da se spasi velik broj radnih mjesta u hrvatskoj drvnoj industriji i nadamo se da će i nadležne institucije, koliko budu mogle, sufinancirati dio cijene kako bi hrvatski namještaj opstao na domaćem tržištu. Tako je nastala i ova ideja, potaknuta dugogodišnjim iskustvom u brendiranju drvnog sektora', kaže Alen Alić, autor kampanje.

Misija nam nije nuditi jeftiniji namještaj nego prvenstveno kvalitetniji, ali s obzirom na velik broj uvoznog namještaja koji prvenstveno daje naglasak na nisku cijenu, ovom kampanjom želimo i cijenom biti povoljniji kupcima od uvoznog namještaja, uz neusporedivu kvalitetu koja je na našoj strani, pojašnjava Alić.

Potencijalni kupci trebaju samo preko stranice hrvatskinamještaj.hr poslati fotografiju i točnu specifikaciju proizvoda (dimenzije, materijal) i dobit će ga od hrvatskog proizvođača po 10 posto nižoj cijeni nego bilo gdje u Hrvatskoj.

Na akciju su spremne sve tvrtke koje trenutno imaju proizvode u web shopu, a kampanji se mogu pridružiti i sve ostale tvrtke iz drvnog sektora. Organizator akcije kaže kako se ne boje navale potencijalnih kupaca i njihovih zahtjeva jer, kako kaže, u Hrvatskoj je trenutno registrirano 459 tvrtki koje se bave proizvodnjom namještaja i u kojima je zaposleno cca 8.800 ljudi, tako da su to dovoljni pokazatelji da hrvatski proizvođači mogu napraviti i isporučiti i više nego što je potrebno hrvatskom tržištu.

Poziva stoga sve proizvođače iz drvnog sektora da se jave i ujedinjeni uzvrate udarac divovima koji nude jeftiniji uvozni namještaj.

'Imamo naše šume, tako da nam je sirovina na dohvat ruke, a što se tiče potrebnih strojeva, tu smo daleko ispred mnogih zemalja u okruženju', pozitivan je Alić i vjeruje da svaka roba ima svoga kupca, no ako se mora boriti s konkurencijom koja je jeftinija, hrvatski proizvođač će i to ponuditi.