NAGRADNJAČA

Kupujte pametno s novom 'washload ikonom'

16.04.2014 u 10:24

Bionic
Reading

Kupovina i nije tako zabavna kada je riječ o nabavi svakodnevnih potrepština. Lov na popuste i uspoređivanje cijena nisu uvijek jednostavni kao što se čini, ponekada pronalaženje najbolje ponude izgleda poput uspoređivanja krušaka i jabuka. Etikete i cijene trebale bi biti vodič za pametnu kupovinu, no mnogi ne znaju kako ih uvijek pravilno koristiti.

Kupovina deterdženta samo je jedan od primjera koji pokazuje koliko je teško u moru ponuđenih proizvoda donijeti pravu odluku. Kako bi potrošači uspješno usporedili cijene tekućeg deterdženta, kapsula ili praškastih proizvoda, trebali bi usporediti njihove litre i kilograme ili proizvode pojedinačno. No, postoji i jednostavniji način za usporedbu. U nastavku otkrivamo koji.

Međunarodno udruženje proizvođača sapuna, deterdženata i sredstava za održavanje čistoće (A.I.S.E.) je 2004. godine kreiralo takozvanu washload ikonu koja prikazuje broj prosječnih pranja koje je moguće ostvariti jednim pakiranjem deterdženta. Ikona se nalazi na prednjoj strani deterdženta, obično u donjem lijevom kutu pakiranja ako se nalazite ravno ispred police. Grafičko rješenje ikone podsjeća na košaru s rubljem unutar koje je pozicioniran veliki broj. Ikona se univerzalno postavlja na sve oblike deterdženata bilo da se radi o praškastima, tekućima ili onima u kapsulama. Rješenje za pametnu kupovinu dostupno je već neko vrijeme, samo ga potrošači trebaju primijeniti. No, jesu li oni svjesni washload ikone i njezinog značenja?

Tportal.hr je za svoje čitatelje pripremio dva paketa koji sadrže dva praška za pranje rublja!

Nagradu su osvojile:

Irena Matković
Milanka Rugaš

Nagradu šaljemo poštom na kućnu adresu.