MCDONALD'S

McDonald's bira pratitelja igrača za utakmicu godine

09.04.2014 u 11:50

Bionic
Reading

McDonald's Hrvatska ponovno provodi globalnu inicijativu brenda - 'Player Escort' program te će zainteresiranim roditeljima dati priliku da svom djetetu pruže jedinstveno životno iskustvo pratitelja igrača na utakmici Brazil:Hrvatska u Sao Paulu

McDonald’s, globalni sponzor FIFA-e i UEFA-e i ove godine organizira Player Escort Program te djecu pobjednike natječaja vodi na odabranu utakmicu Svjetskog nogometnog prvenstva, zajedno s njihovom pratnjom. Od 2002. godine ovaj ekskluzivni McDonald'sov program na globalnoj razini omogućava stvaranje jedinstvene uspomene malim navijačima i njihovim pratiteljima, a McDonald's Hrvatska će ovogodišnjeg pobjednika voditi na utakmicu otvorenja – Brazil:Hrvatska u Sao Paulu, 12.lipnja 2014.

McDonald's poziva sve roditelje djece u dobi od 6 do 10 godina, koji žele da njihovo dijete bude pratitelj hrvatskih igrača na terenu uoči utakmice godine, dok oni uživaju na uzavrelim trbinama, da se prijave na natječaj. Prijave su moguće putem aplikacije „Pratitelj igrača“ na McDonald’s Hrvatska Facebook stranici od 7. – 20. travnja, nakon čega će McDonald'sov žiri izabrati jedno dijete za hrvatskog predstavnika Pratitelja igrača.

Pavel Pavliček, član uprave tvrtke Globalna Hrana d.o.o. nositelja franšize McDonald's za Hrvatsku, povodom ovog natječaja naglasio je „Ponosni smo što jednom djetetu i njegovom roditelju/pratitelju iz Hrvatske možemo omogućiti sudjelovanje u jednom od najzanimljivijih događaja godine, tim više što priliku pružamo svakom zainteresiranom dijetetu, neovisno o tome zna li i koliko dobro igrati nogomet. Vjerujemo da je san svakog djeteta istrčati na teren s aktualnim idolima cijele zemlje, i doživjeti nogometnu euforiju iz prve ruke. I u ovom projektu smo prije svega posvećeni pružanju zabavnog iskustva.“

Tijekom kampanje, posjetitelji će uz svaki kupljeni Happy Meal dobiti jedinstveni kod potreban za pristup Facebook aplikaciji na McDonald's Hrvatska fan stranici. Unutar aplikacije, roditelji putem svog Facebook profila trebaju upisati poruku/savjet svog djeteta upućenu našim nogometašima prigodom utakmice otvorenja, koji na taj način mogu iskazati svoju kreativnost, domišljatost i želju za sudjelovanjem. Uz savjet djeteta, roditelji trebaju upisati i svoje podatke jer je McDonald's osim iznimne glavne nagrade pripremio i primamljive utješne nagrade za deset finalista natječaja.

Nakon završetka prijava na natječaj, komisija od tri člana odlučiti će o pobjedniku koji će osvojiti ovo jedinstveno životno iskustvo te ujedno izabrati 'prvu rezervu' i 9 finalista. Pobjednik natječaja, dijete s najupečatljivijim savjetom za naše reprezentativce, bit će objavljen putem McDonald's Hrvatska Facebook stranice.

Za pobjednika natječaja, dijete i njegovog roditelja/pratitelja, McDonald's je omogućio trodnevni smještaj u Sao Paulu i različite zabavne aktivnosti čak i uoči same utakmice te još dva noćenja u Rio de Janeiru uz popratni program prije povratka u Zagreb. Aranžman uz hotelski smještaj uključuje i obroke, prijevoz te putno osiguranje.