tportal.hr

Zagreb
+18
Osijek
+17
Pula
+19
Rijeka
+20
Zadar
+18
Split
+19
Dubrovnik
+21

GOURMET PASSPORT

Novi vodič najboljih restorana i vinara sjeverozapadne Istre

U sklopu manifestacije Istra Gourmet Festival na umaškom ATP Vegeta Croatia Openu, predstavljen je Gourmet Passport, sustav nagrađivanja i vodič kroz gourmet znamenitosti sjeverozapadne Istre. Nastavak je to Gourmet vodiča sjeverozapadne Istre i Istra Gourmeta, a inicijator projekta, Laguna Novigrad pokrenula ga je u suradnji s partnerima i turističkom zajednicom klastera Umaga, Novigrada, Brtonigle i Buja. Gourmet Passport namijenjen je potrošačima okrenutim gastronomiji i turističkim sadržajima više vrijednosti, a program je primarno namijenjen individualnim gostima koji tijekom cijele godine posjećuju Istru

Datum objave:
13.7.2012 10:00

Zadnja izmjena:
13.7.2012 11:25

PromoGourmet passport Prema riječima autora projekta, Alana Bahorića, Gourmet Passport povezivanjem priznatih ugostiteljskih objekata i proizvođača u suradnji s turističkim zajednicama i hotelijerima okuplja partnere kojima je cilj produljiti sezonu, pružiti nove sadržaje individualnim gostima, te kroz brandiranje gastro i eno lokaliteta povećati vizibilitet sjeverozapadne Istre kao jedne od najkvalitetnijih hrvatskih gourmet destinacija.

'Posebno nas raduje odaziv partnera ali i spremnost Lagune Novigrad da prepozna i financijski realizira projekt od šireg interesa za lokalnu zajednicu. Laguna je uz kompletno financiranje pružila i logističku potporu, od komunikacije s partnerima do finalizacije. Gourmet passport uvažava interese svih strana jer hotelijerima pruža dodatnu ponudu u pred i pod sezoni, ugostiteljima dovodi posebno cijenjenu skupinu individualnih gostiju a turističkim zajednicama jača vizibilitet klastera', zaključio je Bahorić.

Priznati vinar Moreno Coronica, naglasio je kako je Gourmet Passport nastavak strategije brandiranja regije i zajedničkog angažmana svih koji žive od turizma. 'Još donedavno brinuli smo kako da svatko za sebe privuče što više gostiju, a danas kada su se navike potrošača značajno izmijenile, jasno nam je da je ukupan image destinacije od presudne važnosti.'

Direktor marketinga Lagune Novigrad, Alen Greblo, istaknuo je da su se u prvoj godini pozivu odazvalo 30-tak partnera, redom etabliranih ugostiteljskih objekata, proizvođača hrane, vina i ulja koji su ocijenjeni s više od 85 bodova po Istra gourmetu, članovi su Vinistre ili ponudom potiču izvrsnost i inovativnost u turističkoj ponudi regije.

'Zainteresirani partneri sudjelovanje mogu prijaviti u Turističkoj zajednici Novigrada, a komisija će se sastajati tri puta godišnje te donositi odluke o uključivanju novih članova', naglasio je Greblo.

Gourmet Passport je program vjernosti putem kojeg potrošač u određenom vremenskom razdoblju sakupljajući naljepnice iz pojedinih destinacija ostvaruje popuste na izvanpansionske usluge na području klastera. Cilj je zadržati gosta u regiji, potaknuti ga na potrošnju i kroz program vjernosti motivirati na ponovni dolazak. Gosti putovnicu mogu zatražiti nakon konzumacije proizvoda i usluga partnera u minimalnoj vrijednosti od 500 kuna. Prilikom svake iduće posjete i konzumacije od min. 200 kuna ostvaruje se pravo na naljepnicu koja donosi dodatni popust. Za najvjernije goste, pripremljena je Gourmet diplomatska putovnica kojom česti posjetitelji ostvaruju najveće popuste i druge pogodnosti.

Osim putovnica koje je dizajnirao autor branda 'In all the colours of Istria' Robert Radešić, Gourmet Passport prati višejezična web stranica (www.gou-pass.com), Facebook grupa, oznake na objektima partnera kao i promotivni materijali u turističkim uredima.

204061,203199 ,203195 ,202948

Direktorica Lagune Novigrad, Zrinka Bokulić podsjetila je kako će prave putovnice za nešto manje od godinu dana ulaskom u EU postati prošlost, ali zato Gourmet Passport ima priliku postati ambasadorom kvalitetne gourmet ponude i specifičnog lifestyle-a po kojem je Istra već danas poznata. Nakon inicijalne faze, Laguna će projekt na operativno vođenje predati Turističkoj zajednici grada Novigrada kao doprinos razvoju turističke ponude Novigrada i sjeverozapadne Istre.

'Uz orijentaciju na sportsku rekreaciju i pripremu profesionalnih sportaša poput Istria Winter Cupa, wellness i SPA turizam, gourmet ponuda koju upotpunjujemo i vlastitim brandom nagrađivanog maslinovog ulja Vergal, treći je segment ponude na kojoj Laguna Novigrad gradi svoju prepoznatljivost na tržištu', zaključila je Bokulić.

Sviđa ti se članak? Preporuči ga prijateljima!


modakomoda

Važno: Rubrike, Sex files, cura i frajer dana i crna kronika mogu sadržavati sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina. Osobama mlađim od 18 godina se savjetuje posjet ovim rubrikama jedino i samo uz nadzor punoljetne osobe.
Tportal je član Hrvatskog vijeća za medije. HVZM je samoregulatorno tijelo koje prati i sankcionira kršenja novinarske etike.
Saznajte više na http://www.hvzm.hr/
vijece@hvzm.hr