tportal.hr

Zagreb
+20
Osijek
+19
Pula
+20
Rijeka
+21
Zadar
+20
Split
+22
Dubrovnik
+21

IZNENADILI BISTE SE

Na što najviše trošimo kod uređenja doma

Razmišljate o novom trosjedu ili uređenju spavaće sobe, ali mislite da pretjerujete? Ovaj otkačeni grafikon pokazat će vam koliko ljudi razmišlja poput vas

Datum objave:
4.7.2012 12:44

Zadnja izmjena:
4.7.2012 13:53

Jedan od najuzbudljivijih trenutaka kod kupnje stambenog prostora je kako ga urediti i stvoriti vlastiti dom.

Kreativni tim tvrtke Wayfair složio je zgodne grafike koje prikazuju zašto i kako ljudi u Velikoj Bitaniji kupuju određenu vrstu namještaja.

201555,201118,200156,199637

Tako primjerice 60 posto ljudi kupuje isključivo novi namještaj. Kod opremanja stana ili kuće namještajem na prvom su mjestu kreveti i madraci, pa garniture i fotelje za dnevni boravak, a zatim dolaze ostale stvari.

Dok 48 posto žena same uređuju svoje domove, u tu se avanturu upušta samo 26 posto muškaraca. Većina ljudi prvo uređuje kuhinju, zatim spavaću i dječju sobu, pa ostale prostorije.

Istraživanje pokazuje i da s godinama sve češće biramo novi, a ne rabljeni i polovni namještaj. Tako 63 posto ljudi u dobi iznad 55 godina kupuje sve novo, dok je kod mlađih, u dobi od 18 do 25 godina, taj postotak samo 36. Možda iznenađuje, ali muškarci kupuju puno više novih stvari od žena.

Interior Motives

Infographic by Wayfair

Sviđa ti se članak? Preporuči ga prijateljima!


modakomoda

Važno: Rubrike, Sex files, cura i frajer dana i crna kronika mogu sadržavati sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina. Osobama mlađim od 18 godina se savjetuje posjet ovim rubrikama jedino i samo uz nadzor punoljetne osobe.
Tportal je član Hrvatskog vijeća za medije. HVZM je samoregulatorno tijelo koje prati i sankcionira kršenja novinarske etike.
Saznajte više na http://www.hvzm.hr/
vijece@hvzm.hr