FRAJERI NOVOG DOBA

Na što su se to muškarci navukli?

30.06.2012 u 07:38

Bionic
Reading

Muškarci sve više kupuju ženske proizvode za njegu tijela, lica i kose

Nije tajna da industrija muške njege čini sve veći dio tržišta, a od 2010. kad se bilježi rast prodaje od 420 posto, ne pokazuje znakove usporavanja. Međutim, novo je istraživanje britanske shopping stranice otkrilo zanimljivo područje tržišnog rasta: proizvode za žene koje kupuju muškarci.

Shopping stranica HauteLook.com piše da sve veći broj muškaraca kupuje kozmetiku, proizvode za njegu kože i kose, a taj je broj porastao za 76 posto. Najpopularnija kategorija su proizvodi za njegu kože, među kojima su sredstva za pranje, kreme za lice i kreme za oči među najtraženijim proizvodima.

Make-up je također na vrhu popisa. Stranica HauteLook ističe da veliki interes muškaraca za ženske kozmetičke proizvode dolazi istodobno s padom kupovine kod žena. 'Istovremeno, žene su smanjile iznose koje troše na dotjerivanje, a i općenito odbacile ženstveni stil', objašnjava se u priopćenju. 'Danas su žene inspirirane hlačama, odijelima i prslucima ala Downton Abbey.'

Kad su muškarci u pitanju, čini se da sklonost kozmetici nije prolazni hir. Istraživanje na HauteLooku je pokazalo da se prodaja muškog nakita povećava 117 posto svakog mjeseca, a satovi su dokazano najbolja prodajna kategorija.

Čini se da muškarci kupuju istu količinu ženskog donjeg rublja i muškog: posljednje dvije godine prodalo se u Velikoj Britaniji 11,390 pari bokserica, u usporedbi s 9,221 pari ženskih gaćica.