tportal.hr

Zagreb
+19
Osijek
+16
Pula
+16
Rijeka
+15
Zadar
+17
Split
+17
Dubrovnik
+14

FITNES TEST

Koliko kalorija možete sagorjeti kućanskim poslovima?

Jasno je zašto su naše bake pedesetih godina prošlog stoljeća bile vitke: kućanski poslovi doista sagorijevaju kalorije poput ozbiljnog režima vježbanja. Novinarka Daily Maila testirala je koliko se kalorija može izgubiti u kućanskim poslovima. Nakon svega, kuća joj blista, a fizički napor koji je uložila jednak je trosatnom igranju tenisa ili dvosatnom brzom plivanju

Datum objave:
1.6.2012 7:00

Zadnja izmjena:
1.6.2012 8:59

Prošlog je tjedna jedno istraživanja utvrdilo kako se struk žena u posljednjih šezdeset godina povećao za 15 centimetara samo zato što moderne žene ne moraju više odrađivati naporne kućanske poslove. Novinarka Daily Maila pokušala je provjeriti jesu li kućanski poslovi učinkovit fitnes i bi li mogla doista istodobno biti u dobroj formi i imati čistu kuću.

Londonska osobna trenerica Kim Ingleby uvjeravala ju je da su kućanski poslovi sjajan program vježbanja. 'U kućanskim se poslovima koriste svi mišići i može se sagorjeti puno kalorija.' Da bi čišćenje bilo autentično kao pedesetih prošlog stoljeća, novinarka je uzela limun, sodu bikarbonu i bijeli ocat, naoružala se krpom i metlom i Garminovim satom koji broji kalorije koje se sagorijevaju za vrijeme vježbanja i pokušala dokazati kako čišćenje kuće doista može biti jednako dobra vježba kao znojenje u teretani. Evo njezinog dnevnika čišćenja uz male fitnes dodatke za sve grupe mišića.

Ribanje poda

Spustite se na koljena i povucite trbuh i stražnjicu dok se istežete uz starinsku četku za ribanje. Koristite obje ruke. Ribanje u dijagonalnom smjeru aktivira kose trbušne mišiće. Redovito se istegnite.
Rezultat: savršeno čist pod.
Vrijeme: 77 minuta
Potrošene kalorije: 262

Usisavanje

Budite u uspravnom položaju, a zategnite trbuh kako biste podržali leđa. Između svake sobe napravite 20 čučnjeva (postavite noge u širini bokova, savijte koljena i spustite tijelo kao da ćete sjesti na stolicu) i deset iskoraka svakom nogom.
Rezultati: tepisi su dotjerani, čisti i bez legića
Vrijeme: 43 minuta
Potrošene kalorije: 90

Brisanje prašine

Dobro za toniranje ruku, kaže Kim. Između svake sobe treba napraviti 15 sklekova i 15 vježbi za tricepse (sjednite na stolac, stavite ruke na rubu sjedala prema bokovima, a stopala pomaknite prema naprijed tako da stražnjica visi, spustite tijelo i podignite se rukama)
Rezultati: prašina je nestala
Vrijeme: 38 minuta
Potrošene kalorije: 92

195983 ,181729 ,157264 ,139573

Poliranje
Polirajte dvije minute,a zatim napravite 20 skokova u mjestu. Zatim ponovno polirajte. To povećava broj otkucaja srca i ubrzava vaš metabolizam.
Rezultati: namještaj u stanu izgleda fantastično
Vrijeme: 51 minuta
Potrošene kalorije: 105

ThinkstockUsisavanje zategnuta trbuha Mijenjanje posteljine
Utegnite trbuh kako biste zaštitili donji dio leđa dok mijenjate posteljinu. Na pola puta odradite dvije minute trčanja u mjestu ili laganih skokova u mjestu. Stežući trbušne mišiće formirate lijepa leđa.
Rezultat: svježe promijenjena posteljina koja izgleda tako primamljivo
Vrijeme: 12 minuta
Potrošene kalorije: 34

Pranje prozora
Između pranja svakog prozora ili ogledala, odradite seriju od 20 trbušnjaka i deset vježbi za leđa (legnite na prsa i podižite glavu, vrat i noge). Zadatak: kanta vode, ocat u spreju i stare novine.
Rezultat: prozori nikad nisu bili tako čisti
Vrijeme: 52 minute
Potrošene kalorije: 125

Čišćenje kuhinje

Koristite jake, kružne pokrete. Kako biste povećali puls, nakon dvije minute napravite 20 skokova.
Zadatak: premažite mikrovalnu pećnicu i štednjak pastom sode bikarbone, vode i kapljicom eteričnog ulja limuna, a zatim uređaje dobro istrljajte; žustro operite radne plohe i vrata na kuhinjskim elementima.
Rezultat: blistava kuhinja s mirisom limuna
Vrijeme: 35 minuta
Potrošene kalorije:
214

Kupaonica
Ribajte temeljito kadu i umivaonik.
Rezultati: blistava kupaonica
Vrijeme: 44 minute
Potrošene kalorije: 84

Zaključak
Cijela je vježba trajala pet sati i 52 minuta, a Kim je sagorjela ukupno 1.006 kalorija. Rezultat je blistavo čista kuća, ali i njezina iscrpljenost. Njezin je trening, izračunala je trenerica, približno jednak trčanju u trajanju od jednog sata brzinom od 13 kilometara na sat, dva sata brzog plivanja ili dva do tri sata košarke, nogometa ili tenisa.
Novinarka Daily Maila zaključuje: 'Nije ni čudo naše bake su bili toliko vitke! Drage kućanice, da sada mogu podignuti ruku, pozdravila bih vas!' 

Sviđa ti se članak? Preporuči ga prijateljima!


Zdravo proljeće
modakomoda

Važno: Rubrike, Sex files, cura i frajer dana i crna kronika mogu sadržavati sadržaje koji nisu primjereni osobama mlađim od 18 godina. Osobama mlađim od 18 godina se savjetuje posjet ovim rubrikama jedino i samo uz nadzor punoljetne osobe.
Tportal je član Hrvatskog vijeća za medije. HVZM je samoregulatorno tijelo koje prati i sankcionira kršenja novinarske etike.
Saznajte više na http://www.hvzm.hr/
vijece@hvzm.hr