TAJNA USPJEHA

Crte lica otkrivaju hoćete li se ikada obogatiti

03.06.2011 u 14:23

Bionic
Reading

Da za uspjeh i bogaćenje nisu presudni samo sreća, sposobnost i snalažljivost, pokazala je nova studija, koja tvrdi da su upravo crte lice usko povezane s bogaćenjem

Stručnjaci u Velikoj Britaniji proučavali su karakteristike lica nekih od najbogatijih ljudi na svijetu te došli do zanimljivih zaključka i modela lica koje bi najvjerojatnije moglo steći

nevjerojatno bogatstvo. Znanstvenici su se bavili proučavanjem lica bogataša poput Romana Abramoviča, Lakshmija Mittala, vojvode od Westminstera te nasljednice Heinekena Charlene Carvalho te su na temelju toga uspjeli izraditi model lica čiji vlasnik bi imao najviše šanse postati bogati tajkun ili poduzetnik.

Tako muški model lica koji obećava bogatstvo ima rimski nos, široko razmaknute oči i veće nosnice, za razliku od toga muškarac koji ima prćasti nos, kako tvrde stručnjaci, najvjerojatnije neće biti uspješan poduzetnik. Uspoređujući lica nekih od najbogatijih ljudi, stručnjaci su zaključili da  Phillip Green ima rimski nos, vojvoda od Westminstera ima široke nosnice, a Lakshmi Mittal ima široko razmaknute oči.

Model ženskoga lica koje je predodređeno na bogatstvo i uspjeh ima dugu jamicu iznad gornje usne (filtrum) koja se spušta vertikalno od nosne pregrade, te visoko čelo i guste obrve. Tako prema studiji Tina Green, supruga milijardera sir Philipa ima dug filtrum, dok nasljednica Heinekena Charlene Carvalho ima visoko čelo.

Mark Riley, direktor marketinga MyJobGroup.co.uk, odgovoran za objavljivanje studije, kaže: 'Uspjeh u poslovanju svodi se na mnogo čimbenika, od kojih je jedan, po svemu sudeći, oblik naših lica. No ako se vaše lice u potpunosti razlikuje od 'lica bogataša', to ne znači da nemate baš nikakve šanse za uspjehom, jer za uspješno poslovanje najvažnije je biti u pravo vrijeme na pravome mjestu.'

Stručnjak za proučavanje osobnosti George Roman tvrdi da osim potencijalnog bogataša crte lice otkrivaju i naše osobine, tako ljudi s tankom, mekom, nježnom kožom ili pak kožom poput porculana imaju tendenciju biti više emocionalno i fizički osjetljivi, a debela, puna donja usna ukazuje na spontanost, velikodušnost i otvorenost.