U KREACIJAMA IVONE MARTINKO

Kako se Yaya snašla u ulozi modela

21.10.2010 u 10:08

Bionic
Reading

Iako je izostala s pista modnih manifestacija, Ivona Martinko, dizajnerica kojoj tepaju 'hrvatski Yamamoto', nije gubila vrijeme, već je marljivo radila na novoj kolekciji čije je zaštitno lice Jadranka Ivaniš Yaya

Ivona Martinko svoju prvu kolekciju izložila je još 2004. godine u Muzeju Mimara i otad je svoje sezonske kolekcije redovito izlagala na uglednim modnim manifestacijama poput Cro a Poretra i Fashion.hr-a sve do prošle godine. Surađivala je s grupom Jinx na omotu za ploču 'Idem tamo gdje je sve po mom' te je napravila impresivnu haljinu od kravata za scenske nastupe koju je nosila njihova pjevačica Yaya.

Nije nikakvo čudo što su se ove dvije umjetnice udružile na obostrano zadovoljstvo - kako bi predstavile Ivoninu odjevnu kolekciju jesen/zima 2010/11. i nakit koji izrađuje Jadranka Ivaniš.

'Suradnja između mene i Ivone Martinko seže puno dalje od ove kampanje. Naime, moj stil, kako privatno tako i za scenske nastupe, u puno prilika osmislila je upravo Martinko. Cijenim njen rad, nesputanost i slobodu te istraživački duh kojim pomiče granice u modi kao što ja to radim u glazbi i pri dizajniranju nakita', izjavila je Yaya.

Nova kolekcija odjeće Ivone Martinko izrađena je od prirodnih materijala, prvenstveno mješavine pamuka i vune, koji su idealni za hladne dane. Crna i siva boja koje vladaju kolekcijom osvježene su kariranim materijalima koji imaju tople tonove smeđe, crvene i ljubičaste te crvenim patentnim zatvaračima koji su šivani na naličje odjevnih predmeta.

Posebnost ove kolekcije leži i u njenoj multifunkcionalnosti. Jedan predmet može se naime transformirati u drugi odjevni predmet. Kaputić se tako pretvara u kratku jaknicu s kapuljačom, haljinice tzv. tobogani su bez šavova, što im pruža mogućnost omotavanja oko tijela i samim time omogućava varijacije dužine i vrste rukava. Tu je i majica-kompas koja uz pomoć četiri otvora postaje majica, tunika ili pak haljina – ovisno u koji otvor se gurne glava.

'Iako sam zbog obveza i širenja svog potpisa preskočila izlaganje svoje kolekcije na modnoj pisti, to ne znači da sam manje aktivna nego prije. Baš suprotno, nakon otvorenja ateljea u centru Ljubljane naišla sam na veliku zainteresiranost slovenske publike za moj dizajn i odlučila sam se posvetiti direktnoj prodaji i radu s kupcima', izjavila je Martinko i naglasila da je njezin dizajn puno više prepoznat izvan granica rodne Hrvatske, jer su u Sloveniji ljudi odvažniji i spremniji za modne eksperimente te odskakanje iz mase.

Fotografije za kampanju snimila je Mare Milin, za make-up je bila zadužena Silvija Bradica, a za frizuru Iva Vrdoljak iz salona Tempora.