NOVA MODNA POŠAST

Raste prodaja pokrivala za bradavice

02.02.2010 u 09:14

Bionic
Reading

Rastući trend nošenja donjeg rublja kao 'vanjske' odjeće potaknuo je rast prodaje prozirnog rublja, ali i pokrivala za bradavice

Pokrivalo za bradavice

Potaknute zadnjim modnim kolekcijama poznatih dizajnera, žene više ne skrivaju grudnjake i čipkaste bodije ispod odjeće, već ih sve češće nose kao sastavni dio 'vanjske' odjeće, pokazuju podaci vodeće britanske robne kuće Selfridges. Slijedeći primjer brojnih zvijezda, poput Lily Allen ili Rihanne, žene se više ne srame pokazati svoje donje rublje. No da ne bi pokazale previše i da bi sačuvale svoju čednost, žene investiraju u 'nevidljivo' donje rublje i pokrivala za bradavice čija je prodaja porasla za oko 20 posto.

Selfridges je zbog povećane potražnje tih proizvoda značajno pojačao narudžbe tih vrlo traženih modela.

'Donje rublje kao 'vanjska' odjeća nije novi fenomen, no ovoga ga proljeća dizajneri poput Stelle McCartney i Christiana Diora pokazuju na novi način. Naši kupci ne štede novac kako bi si nabavili prozirni bodi koji ne žele držati skriven od pogleda', rekla je Helen Attwod, glavna menadžerica za donje rublje u Selfridgesu. 'Današnja generacija čiji je moto 'pokaži što imaš', dokazuje da od donjeg rublja nema ništa bolje što će ženu učiniti da se osjeća posebnom.'