SAMO DA JE BEZ LOGA

Ovakve torbice više nitko ne želi

25.10.2016 u 09:53

Bionic
Reading

Torbe s vidljivim logom su out, pokazali su rezultati tvrtke za ispitivanje tržišta NPD Group koja je otkrila da trećina kupljenih ženskih torbica u posljednjih godinu dana na području SAD-a nije imala vidljiv logo

Današnji kupci cijene suptilan dizajn s kojeg ne vrište prepoznatljivi logotipi. Rezultati istraživanja pokazali su da su torbe s vidljivim logom bile uvjerljivo najmanje prodavane (u usporedbi s drugim modelima) zadnjih godinu dana te da 81 posto milenijaca žele torbe s neupadljivim, suptilnim logom.

Zanimljivi ukrasi na torbama su in

Torbe bez velikog loga koji upada u oči posebno su omiljene kod žena starijih od 50 godina, a taj su trend prihvatile i mlađe žene, no u nešto manjem broju.

Nose se dizajnerske torbe bez upadljivog logotipa

Najveći pad prodaje zabilježile su torbe kod koji se logo nalazi u formi printa na materijalu od kojeg je izrađena torba, poput klasičnih torba Louis Vuitton ili u Americi jako popularnog brenda Coach.

Zanimljivo je da se tijekom pošle godine kreativni direktor talijanske modne kuće Gucci Alessandro Michele poigrao upravo logotipima na materijalu, klasičnim Guccijevim uzorkom i kreirao jednu od najpoželjnijih torbica - model Dionysus. Torbica s materijalom na kojem se ističe logo Guccija, ukrašena velikom zlatnom kopčom i na nekim modelima vezom u jarkim bojama, predmet je žudnje većine trendseterica i za sada uspješno prkosi novim trendovima unatoč prepoznatljivom logotipu.

Torbe s potpisom modne kuće Gucci krase logotipi, no one su predmet žudnje fashionistica

Love at first sight! <3 #gucci #guccibag #dionysus #guccidionysus #love

A photo posted by Pisa (@inlovewithmyclothes) on


Istraživanje NPD Groupa pokazuje da milenijci i dalje žele imati luksuznu torbicu, ali ne žele da logo vrišti s nje već da prepoznatljiv dizajnerski potpis nose ukrasi na torbi; privjesci ili efektni dodaci poput zanimljivog remenja kakvi su in ove sezone.

'Milenijci su pokrenuli pokret individualnosti koja se ističe u masi, a koji kroz modnu industriju itekako utječe na prodaju', kaže Marshal Cohen glavni analitičar NPD-a.