NEW YORK FASHION WEEK

Odlična dizajnerska evolucija brenda DKNY

18.02.2016 u 21:10

Bionic
Reading

Modni duo Dao-Yi Chow i Maxwell Osborne koji je naslijedio Donnu Karan prošle godine na mjestu kreativne direktorice brenda DKNY odlučio se za pomalo drastične promjene od dosadašnjeg dizajna, a rezultat je ispao odličan

Sada već legendarni logo DKNY koji je označavao kraticu za Donna Karan New York, na modnoj pisti izmijenjen je novim i iznimno duhovitim natpisima. Tako smo imali prilike vidjeti natpise 'Don't Knock New York', 'Dazed Kids New York' i 'Designers Know Nothing Yet' koji su se našli na velikim sportskim majicama (oversized sweatshirtova). Dizajneri su se poigrali i s dekonstrukcijom i krojevima naglasivši ramena i rukave, a hlače su bile iznimno vrećaste i široke.

Inspiracija je preuzeta iz zlatnog doba devedesetih i grunge stila, dok su prevladavale crna i bijela boja, a rezultiralo je suvremenim kombinacijama idealnim za svakodnevno nošenje. Ipak, našlo se ovdje i svilenih lepršavih haljina s asimetričnim detaljima, ali i odličnih tartan kaputa. Umjetno krzno bilo je prisutno u kolekciji, ali u idealnoj dozi koja koketira s urbanom ženom užurbane svakodnevice. Dizajnerski dvojac pokazao je da su u stanju spojiti kultni brend i unijeti snažne i jače linije od onih koje smo bili naviknuti gledati u DKNY kolekcijama.